סופר מריו: דוכן פסטה חדש נפתח בשוק הכרמל

הכירו את מריו ולואיג'י, דוכן האוכל האיטלקי החדש של גל לשם ושגיא בר חמא, בוגרי איל שני

מריו ולואיג'י. צילום: נועה רוזין
מריו ולואיג'י. צילום: נועה רוזין

מריו ולואיג'י בגרסת שוק הכרמל הם לא שרברבים אלא שני בשלנים בעלי נפש איטלקית שמכינים פסטה מכל הלב בדוכן חדש בשוק. לואיג'י כלומר גל לשם, ניהל את המטבח של סלונה ואמריקן בורגרס. כשעבד במזנון של אייל שני פגש את מריו, כלומר שגיא בר חמא. השניים עבדו במקומות רבים בעיר, אבל השניזם מהבהב פה באנרגיות, בירקות הטריים על הדלפק, בכלי המטבח המשתלשלים מהתקרה, בעציצי עשבי התבלין ובאוכל הטרי שמותקן במקום ברגע ההזמנה.

"למדנו הרבה במטבחים בהם עבדנו במהלך השנים" מספר בר-חמא תוך הכנת 'רוטב בולונז מפחיד', "אבל בסופו של דבר, המתכונים מגיעים מאמא של גל. אין עליה בעולם. אנחנו עובדים עכשיו על אפליקציה חדשה שבעזרתה ניתן יהיה להזמין משלוחים".

כריך קפרזה עם פסטו. מריו ולואיג'י. צילום: נועה רוזין
כריך קפרזה עם פסטו. מריו ולואיג'י. צילום: נועה רוזין

בישיבה אל בר יגישו לכם בצלחות עץ רבועות מנות קלילות ופשוטות שהותקנו בזריזות, ומעלות ניחוח מפתה. פסטה מריו ברוטב עגבניות (23 ₪), פסטה לואיג'י ברוטב פסטו (23 ₪), פסטה אלפרדו עם שמנת ופטריות (27 ₪), והמלך קופה ברוטב בולונז מפחיד (31 ₪).סלט איטלקי כפרי עם עגבניות, בצל סגול, בזיליקום ומוצרלה ברוטב וינגרט (23 ₪), סלט דייזי של חסה, עגבניות, מלפפון, בצל סגול ברוטב קיסר (24 ₪), סלט קפרזה עם עגבניות ושום כתוש (23 ₪), סלט פנצ'נלה עשיר בעגבניות וקרוטונים. (21 ₪).

פסטה ברוטב בולונז מפחיד. מריו ולואיג'י. צילום: נועה רוזין
פסטה ברוטב בולונז מפחיד. מריו ולואיג'י. צילום: נועה רוזין

עכשיו שוק הכרמל ממוסגר בפחמימות חמימות במחירים נוחים מידי, כשמצד אחד בפינת כיכר מגן דוד הבאסטה פסטה מייצרים פסטות טריות ללא הפסקה, ומצד הכרמלית מריו ולואיג'י מלהטטים בסירים ועל הפלאנצ'ה.

מריו ולואיג'י. הכרמל 36. 053-2275540, א'-ה' 9:00-18:00 ו' 9:00-17:00