סליחה זה לחלשים: Sorry חוזר עם פריטים מחויטים לערב

המותג התל אביבי מבית היוצר של דניאל ווינברג משיק ביגוד שמתאים גם לערב והאמת שזה בא לנו ממש טוב

9 במאי 2018

אלטון ג'ון אולי חש ש"סורי" היא המילה שהכי קשה לומר, אבל המותג המקומי והמגה קולי Sorry כבר הוכיח שהיא המילה שהכי כיף ללבוש. התובנה הזאת מגיעה בתזמון מושלם: שחרור מיני קולקציית הטרום קיץ של Sorry – מושלמת לרגע שלפני הכניסה לאזור מוכה האסון הקרוי יולי־אוגוסט, כשעוד אפשר וצריך לפנות ערב לכסות את הכתפיים במשהו ארוך (או סתם כשהקולגות במשרד הקפיאו לכן את הטוסיק).

במילים אחרות, קבלו בתשואות את הדגמים הקז'ואליים והבלתי מתנצלים בעליל של המותג, ולראשונה בתולדותיו – מחויטים: חולצה מכופתרת הניתנת לקשירה על המותן וטוניקה ארוכה, מכופתרת ובעלת צווארון שאפשר ללבוש מעל מכנסיים או כשמלת חולצה קלילה.

שתיהן מגיעות בשחור או בלבן, תפורות מבדים דקיקים ונשפכים, ועל חפתי השרוולים או לחלופין על שולי הצווארון מודפסות בקטן המילים Feelings ו־Not Obsessed. מדובר בסנוניות ראשונות מתוך קולקציית הקיץ המתפתחת שכותרתה הלא מפתיעה היא "Feelings". הקולקציה הקיצית המלאה, שתגיח בקרוב לאוויר ההביל, תכלול שמלות טריקו ארוכות, טי שירטס בגזרות חדשות והדפסים חדשים ומרגשים.

ניכר שדניאל ויינברג, האישה והמעצבת שמאחורי המותג, ממשיכה להעביר דרך הבגדים מסרים מתומצתים ואניגמטיים, הניתנים לפרשנויות שונות וסובייקטיביות. יש שיגדילו ויאמרו שהם משמשים אלטרנטיבה מתוחכמת ומעוררת מחשבה להתעקשות המעצבנת של רשתות אופנה להדפיס מיני קלישאות על פריטי לבוש. היה קשה לפספס את הפריצה של ויינברג לסצנת הפאשן המקומית לפני כשנה וחצי, כשבבת אחת נראה שכל אחד ואחת בעיר מחזיקים בארון חולצה שעליה מודפסת המילה Sorry עם קו שעובר דרכה – מסר מהדהד שנראה שרבים הזדהו עמו.

בראיונות שהעניקה אז ויינברג היא הסבירה שמאחורי העיצוב עומד תסכול שנבנה במשך שנים שבהן השכירה את שירותיה כמעצבת גרפית עבור חברות מסחריות במקום לממש את חזונה היצירתי האישי.

"דחיתי את זה כל הזמן כי הייתי חסרת ביטחון ופחדתי ממה שיגידו ויחשבו", היא אמרה אז ל־Time Out, והוסיפה: "ההתנצלות שמשתמעת משם המותג היא למעשה חוסר התנצלות. פשוט החלטתי לשחרר ולעשות את מה שמגניב אותי".

השבוע, כשכבר ברור שהיא הפכה לקונצנזוס בקרב מי שצריך, היא הסבירה עוד: "הנושא המרכזי שבו עוסק המותג שלנו הוא להציף רגשות ולהתמודד עם הקשיים שהם מציבים בפנינו". כך או אחרת, את שני הדגמים הדנדשים, ובייחוד את הטוניקה, נשמח לאמץ לגרדרובה הפרטית שלנו, ובעקבות זאת להדליק מזגן על פול ווליום ולהמתין באובססיביות לאוקטובר.

טווח מחירים:
חולצה: 420 ש"ח
טוניקה: 520 ש"ח
sorrydesign.com