סטודנטים באוניברסיטת ת"א? תנו לנו לרענן לכם את הפיד

את רוב הזמן בשיעור אנחנו מעבירים בגלילה של הפיד בפייסבוק במקום להקשיב, אז כדאי שהתוכן שנמצא שם יהיה יותר מעניין מהמרצה... אספנו לכם את הקבוצות ועמודי הפייסבוק שכל סטודנט באוניברסיטת תל אביב חייב להכיר

22 בנובמבר 2017

מהצד זה נראה כאילו כולנו סטודנטים חרוצים שמקלידים כל מילה שהמרצה אומר. בפועל אנחנו מתכתבים עם החברים שלא הגיעו היום לשיעור על כמה משעמם לנו, וצופים בסרטוני חתולים ביוטיוב עם סאונד מושתק.
אבל גם הפייסבוק לא תמיד מספק את הסחורה וסרטון החתולים השלישי כבר נראה כמו פארודיה על הז'אנר.

אז לקחנו על עצמנו את המשימה לרענן לכם את הפיד עם הדפים והקבוצות הכי טובים שיש לאוניברסיטה להציע, כי מסתבר שאנחנו לא היחידים שמשועממים בשיעור ויש מי שלקח את זמן הפייסבוק שלו לשלב הבא ופתח עמוד או קבוצה שישרתו את כולנו!

הראשונה ברשימה היא כמובן המלכה האם- "אוניברסיטת תל אביב- צריכים משהו???"
אם אתם לא שם, אתם כנראה לא סטודנטים באוניברסיטת תל אביב. תעשו לעצמכם טובה ותצטרפו לקבוצה הזאת כבר עכשיו, זה יחסוך לכם הרבה טעויות במהלך התואר.אוניברסיטת תל אביב- צריכים משהו? צילום מסך

אוניברסיטת תל אביב- צריכים משהו??? צילום מסך

 

לקבוצה המופלאה הזו יש אחות קטנה יותר, שבדרך כלל פונים אליה כשלא מוצאים תשובה ב"צריכים משהו". לאחות הזו קוראים "אוניברסיטת תל אביב- הכל (כלים שלובים, שאלות כלליות, דירות בין סטודנטים)", והיא יעילה וחביבה.

 

עוד קבוצה יעילה מאוד היא "סטודנטים רעבים באוניברסיטת ת"א". מדובר בקבוצה לא גדולה, אבל יש לה המון פוטנציאל ואנחנו מקווים שהיא תצבור תאוצה ותאכיל את כולנו, סטודנטים עניים ורעבים, באוכל חינם ברחבי הקמפוס.

הקבוצה הזאת ככל הנראה קמה בעקבות הצלחתו של עמוד פייסבוק הומוריסטי שנפתח על ידי אנשי מדעי הרוח באוניברסיטת תל אביב כמחאה על יוקר המחייה בארץ ויוקר המזון באוניברסיטה. מדובר בעמוד המופלא "בורקסים בגילמן" שעל אף שמו, יצא מהר מאוד מגבולות הבניין וסיפק התראות בזמן אמת על כיבוד לכנסים שנותר ללא השגחה ברחבי הקמפוס, כולל תמונות להמחשה. מכיוון שהעמוד כבר לא פעיל, אנחנו מלאי תקווה שהקבוצה "סטודנטים רעבים באוניברסיטת ת"א" תתפוס את מקומו ותעזור לנו לאכול בחינם בין השיעורים.

בורקסים בגילמן. צילום מסך

בורקסים בגילמן. צילום מסך

 

ואם כבר אנחנו מדברים על מצבנו הקיומי כסטודנטים עניים, אז למה לא לנצל את החלון כדי להרוויח כמה ג'ובות? בקבוצה "ניסויים בתשלום אוניברסיטת ת"א" תוכלו למצוא סטודנטים מיואשים שמתים שתגיעו אליהם למעבדה להשתתף בניסוי ואפילו ייתנו לכם קצת כסף עבור ההשתתפות! ככה בתקווה תוכלו לממן את ארוחת הצהריים הבאה ולא תזדקקו לקבוצות שיעדכנו אתכם איפה יש אוכל בחינם.
עוד קבוצה מהממת שמיועדת לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב היא "אוהבי דיסני אונ' ת"א", שמיועדת, כפי שניתן להבין מהשם, לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב שאוהבים דיסני. חמוד.

אגב, לאחר שהקבוצה הפגישה בין שני אוהבי דיסני שנהיו לזוג מהאגדות, הבינו מייסדיה כי יש לסרטי דיסני פוטנציאל לייצר שידוכים, והקימו קבוצת בת להיכרויות בין אוהבי דיסני!

קבוצת היכרויות לאוהבי דיסני. צילום מסך

קבוצת היכרויות לאוהבי דיסני. צילום מסך

 

ויש גם קבוצות לדוברי ערבית!

لنبحث عن سكن في تل ابيب – חיפוש דיור בתל אביב
מטרת הקבוצה היא חיפוש דירה או שותפים באזור תל אביב ובמיוחד באזור האוניברסיטה. סטודנטים דוברי ערבית נעזרים בקבוצה כדי לשאול את החברים המנוסים יותר בקבוצה שאלות הקשורות לדיור.

لنبحث عن اي شيء غير السكن – جامعة تل ابيب – חיפוש של כל מה שלא קשור לדיור באוניברסיטת תל אביב
מטרת הקבוצה לספק מענה על כל השאלות שלא קשורות לדיור- בין היתר שאלות הקשורות בתחבורה ציבורית, חיפוש מתנדבים, מילוי סקרים וכל מה שסטודנטים דוברי ערבית באוניברסיטת תל אביב צריכים!

لنبحث عن اي شيء غير السكن - جامعة تل ابيب

لنبحث عن اي شيء غير السكن – جامعة تل ابيب

 

اكل – طلاب جامعة تل ابيب – אוכל לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב
קבוצה שמטרתה לשתף את הסטודנטים האחרים בחוויות הבישול של כל אחד, למצוא מתכונים טעמים ומהירים, לשאול שאלות שקשורות לאוכל, והמלצות על מסעדות ומשלוחים.

صبايا تل أبيب -נערות בתל אביב
מטרת הקבוצה היא להוות מרחב בו בנות יכולות לשאול ולשתף בתוך קבוצה סגורה בלי להתבייש. בנות נעזרות בקבוצה כדי למצוא מספרה, לשתף כשיש מבצעים בקניונים, להמליץ איפה שווה לעשות לק ג'ל , איפה לקנות מתנות וכל מה שמעניין בנות.

sport tel-avivi girls
בדומה לקבוצה "נערות בתל אביב" גם בקבוצה הזו חברות רק בנות דוברות ערבית שרוצות לעשות ספורט בלילה ומחפשות פרטנרית כדי לא לצאת להתאמן לבד. הקבוצה משמשת גם לשיתוף של מתכונים לאוכל בריא.

 

ובונוס קטן למי ששרד עד כאן: קבוצה שכל מה שיש בה זה צילומים של נעליים של סטודנטים. וזהו. שום פואנטה. תהנו!
נעליים של סטודנטים_P

תודה מיוחדת לפאטמה ח'מאיסי, אושרית גן-אל וירדן גבאי.