מסיבת הדבקה: מקעקע שולח ערכות סטיק אנד פוק עד הבית

האמן גיא פיטשון נחלץ לעזרת המכורים לקעקועים ומוכר ערכה שתאפשר לכם לקעקע את עצמכם או לפחות את קערת הפירות שלכם

סטיק אנד פוק, גיא פיטשון
סטיק אנד פוק, גיא פיטשון
19 באפריל 2020

כל מקועקעת מכירה את הדגדוג הקטן הזה שמופיע כמה חודשים אחרי שסיימה את הקעקוע האחרון. זה מתחיל בפנטזיות על הקעקוע הבא, ממשיך בנבירה בעמודי קעקועים כדי לקבל השראה ומסתיים, בדרך כלל, אצל המקעקע.ת האהובה עליכן.

סטיק אנד פוק, גיא פיטשון, דיו על עור עבודה עצמית
סטיק אנד פוק, גיא פיטשון, דיו על עור עבודה עצמית

מה עושות כשמכוני הקעקועים סגורים והמקעקעים מנועים מלקבל לקוחות (לפחות באופן רשמי?) גיא פיטשון, אמן רב תחומי ומקעקע חושב שזו הזדמנות טובה לחזור למקורות אמנות הקעקוע ולהתהדר בקעקוע חדש בתוצרת עצמית מז׳אנר הסטיק אנד פוק (או לפחות להתאמן על פירות): ״כמו שאנשים מייצרים מסכות פנים מעוצבות או שולחים קוקטיילים, חשבתי מה אפשר להציע לאנשים שמשתעממים בהסגר״, הוא מסביר. פיטשון יצר ערכה הכוללת את כל מה שצריך כדי שתוכלו לקעקע את עצמכם לבד: פדים של אלכוהול, 5 מחטים חד פעמיות בגדלים שונים ארוזות באופן סטרילי, כפפות, דיו ללא חומרים רעילים (ואפילו טבעונית), סכין גילוח, נייר סטנסיל לציור הקעקוע וחומר מיוחד המשמש להעברת הציור מהסטנסיל לעור.

ערכת סטיק אנד פוק של גיא פיטשון
ערכת סטיק אנד פוק של גיא פיטשון

פיטשון, שמשתמש בשיטת הקעקוע הידנית לא מעט על עצמו ועל לקוחותיו מודע ליכולות המוגבלות של חסרי הניסיון ומציע להתחיל באימונים על פירות: ״מומלץ להתאמן על תפוז או בננה שהקליפה שלהם קצת מזכירה טקסטורה של עור אנושי״.
מחיר הערכה 150 ש״ח, באיסוף עצמי מתל אביב או במשלוח עד הבית בעלות של כ-20 ש״ח בתוך העיר.
להזמנות: 050-7294766 או בעמוד האינסטגרם