טלוויזיה

שירות הסטרימינג של אמזון פריים יהיה זמין ללקוחות הוט

השירות יהיה זמין ללקוחות בישראל באמצעות ממירים מותאמים בחודשים הקרובים. ההכרזה מגיעה על רקע השקתם הקרבה של כמה שירותי סטרימינג חדשים

מתוך "The Boys"
מתוך "The Boys"
26 באוגוסט 2019

קבוצת אלטיס, המחזיקה בחברת HOT, חתמה על שותפות בינלאומית עם Amazon Prime Video בצרפת, ישראל, פורטוגל והרפובליקה הדומיניקנית. ב־HOT אומרים כי השירות יהיה זמין ללקוחות החברה בישראל באמצעות ממירים מותאמים "בחודשים הקרובים", אך כי עדיין לא ניתן לנקוב בתאריך מדויק. השירות כבר זמין בישראל החל מ־2016. 

צרפת תהיה המדינה הראשונה שתשיק את Amazon Prime באמצעות אלטיס, ולאחר מכן הוא יגיע גם לישראל, פורטוגל והרפובליקה הדומיניקנית. בין הסדרות המקוריות שיהיו זמינות ללקוחות HOT כחלק משירותי הסטרימינג של אמזון יהיו: Good Omens Tom Clancy’s Jack Ryan, The Grand Tour, The Boys, The Man in the High Castle, American Gods ועוד.

ההכרזה על כניסת אמזון פריים וידאו לשוק הישראלי, מגיעה על רקע השקתם הקרבה של כמה שירותי סטרימינג חדשים: דיסני הכריזה לאחרונה כי תעלה לאוויר עם שירות הסטרימניג שלה לקראת סוף השנה, כמה חודשים אחרי אפל, שמתכננת לעלות לאוויר עם TV Channels כבר במאי הקרוב. מלבדן, גם חברת וורנר מדיה הכריזה כי תשיק שירות סטרימינג עולמי שעתיד להצטרף לשוק התחרותי גם הוא בסוף 2019.