פייראט ביי השיק שירות סטרימינג והכריז מלחמה על נטפליקס ואפל

אתר ההורדות הלא חוקי הוסיף כפתור סטרימינג המאפשר צפייה מיידית באיכות גבוהה בתכני הפלטפורמות החוקיות. עכשיו נותר לראות כמה זמן הוא יישאר באוויר

אתר פייראט ביי
אתר פייראט ביי

אתר פייראט ביי, המאפשר הורדות לא חוקיות של סדרות, סרטים ומוזיקה, השיק שירות סטרימינג חדש המאפשר גישה מהירה לאלפי תכנים פיראטיים.

הפיצ'ר החדש, שנקרא בייסטרים, מציע סטרימינג באיכות גבוהה שיתחרה בפלטפורמות החוקיות – נטפליקס, אמזון פריים, דיסני+, אפל טיוי+ ודומותיהן. הוא מסומן במשולש פליי ירוק, שמוצב לצד אייקון המגנט להורדה, הגולגולת שמסמנת אם התוכן בטוח וכפתור התגובות.

כפתור הסטרימינג החדש של פייראט ביי
כפתור הסטרימינג החדש של פייראט ביי

מנהלי האתר יצאו להרפתקה הזו, שזכתה לכינוי "נטפליקס הלא חוקית", על אף אינספור פעמים שבהן רשויות החוק הורידו את האתר מאז שעלה ב-2003. זו לא הפעם הראשונה שפייראט ביי עושה ניסיון כזה: ב-2016 בחנו מנהלי האתר אפשרות סטרימינג באמצעות פלאגאין שנקרא טורנט טיים.

זה לא מפתיע. הצפת השוק בפלטפורמות סטרימינג לגיטימיות, שכל אחת מציעה אינספור שעות של תוכן לצפייה, כבר גרמה למומחים להזהיר כי יתפתח ביקוש גדול יותר לאופציות הלא חוקיות. ענקיות הסטרימינג מחזירות הביתה את התכנים שפעם היו בנטפליקס, לדוגמא, ובכך מביאות למצב שמנוי אחד עלול לא להספיק, ולמיאוס מהמצב החדש. לצד זאת, מומחים אחרים טוענים כי שוק התוכן רחוק מלהגיע לרווייה, וכי אחוזי הצפייה החוקית אונליין ממשיכים לנסוק.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"