תל אביב חוזרת: קפה, מאפה וכל מה שרציתם לדעת על העיר

בסופ"ש הקרוב: תמורת קבלה על רכישה ב-20 שקלים ומעלה מאחד מעסקי ההסעדה בעיר תוכלו להשתתף חינם באחד הסיורים המושקעים בתל אביב. כולם מרוויחים

(צילום: ריקי לחמן)
(צילום: ריקי לחמן)

אחחחחח, לשוטט ולטייל ברחובות העיר. כמה התגעגענו לזה. מי התגעגע לזה אפילו יותר מאיתנו? מדריכי הסיורים של החברה העירונית "עיר עולם", שבימים כתיקונים מובילים עשרות טיולים בתל אביב מדי שבוע לטובת תושבים ותיירים שמתעניינים בעבר ובהווה של העיר, ועבודתם הופסקה עם פרוץ מגפת הקורונה.

החדשות הטובות: בסוף השבוע הקרוב הם חוזרים. עיריית תל אביב-יפו תקיים בשישי-שבת, 16-15 במאי, פסטיבל סיורים רגליים באתרי תיירות ברחבי העיר, ביניהם סיור בשביל העצמאות בשדרות רוטשילד, סיור אמנות רחוב בפלורנטין, סיור בעקבות שירי אריק אינשטיין, סיורים יפואיים בשדרות ירושלים ובמושבה האמריקאית ועוד.

ווין-ווין סיוריישן. מדריך "עיר עולם" בסיור ברוטשילד (צילום: ריקי רחמן)
ווין-ווין סיוריישן. מדריך "עיר עולם" בסיור ברוטשילד (צילום: ריקי רחמן)

החדשות העוד יותר טובות: הסיורים ייערכו בסימן סיוע לעסקי המזון המקומיים שנפגעו במשבר הקורונה ומציעים דיל מושלם לסופ"ש: כל המציג קבלה של 20 שקלים לפחות על רכישת קפה ומאפה או מזון בטייק אווי מבתי קפה או מסעדות בעיר, יוכל להשתתף בסיור ללא עלות. כך, מסבירים בעירייה, יחזרו המדריכים להתפרנס, ואילו המסיירים שרגילים לשלם עבור הסיור ישקיעו את הכסף בעסקים מקומיים. כולם מרוויחים.

הסיורים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות, תוך הקפדה על מרחק וקבוצות מסיירים קטנות, והם מותנים בהרשמה מראש באתר התיירות של העירייה. לכו על זה.