חמשת הלהיטים הוויראליים של השנה

הסרטונים שכבשו את יוטיוב ב-2013

25 בדצמבר 2013

הארלם שייק

גלגולו המחודש והמרגיז של הפלאשמוב הוא כנראה המם המאוס ביותר בתולדות האנושות. השטיק הבסיסי: איש עם קסדה/ תחפושת רוקד לבד ללהיט הטראפ של Baauer, וכשהשיר צובר תאוצה צצה בחדר חבורה של רקדנים בבגדים מטופשים שרוקדים כמו טמבלים.

שלום שלום ואל תבוא לנו בחלום:

Ylvis – “The Fox (What Does the Fox Say?)”

השיר / מערכון של צמד האחים הנורבגי הוא היורש האמיתי של גנגנם סטייל וגם הסרטון שאיננו קליפ מוזיקלי הנצפה של השנה. הלהיט הבלתי נסבל הזה, למקרה שגם אתם לא הצלחתם לשרוד את הפזמון הראשון, מונה קולות מוכרים של חיות ואז שואל מה השועל אומר, כולל כמה הצעות שאנחנו ממש מקווים ששועלים, או כל יצור אחר בעולם, לא משמיע. יש גם תחפושות של חיות וריקוד מטופש, כמובן.

הצפייה על אחריותכם בלבד:

העזים הצועקות

מישהו חשב שיהיה מצחיק לשלב צעקות של עזים ברגעי שיא של שירי פופ, וכל השאר היסטוריה. את המם המוזיקלי ליוותה התלהבות כללית מעזים, שהתבררו כחומר קלאסי לגיפים.

עשר דקות של להיטים ועיזים, כולל טיילור סוויפט, בון ג'ובי, קניה וג'יי זי, אדל ועוד:

"Psy – “Gentelman

בעוד המקור היה קצת חינני ומצחיק, הלהיט השני של ההוא מגנגנם סטייל הוא פשוט שיר מעצבן. למרות זאת, מדובר בקליפ המוזיקלי הכי נצפה לשנת 2013. במקום השני וגם השלישי, איך לא, מיילי סיירוס.

סיי מציק לכולם, משחק קנדי קראש, רוקד ולובש המון חליפות:

How Animals Eat their Food

מקרה קלאסי של "זה כל כך מפגר שלא נעים לצחוק אבל אי אפשר לא". שני חברים מסובים לשולחן כשאחד מהם מתחיל לחקות הרגלי אכילה של חיות. כלומר, להפוך את השולחן/ להעיף ממנו את האוכל במגוון דרכים.

אל תנסו בבית: