בית הקולנוע הכי מתוק בארץ: תתחדשו, ילדים, יש לכם סינמטק

סינמטק הילדים "מקום לדימיון" בחולון (צילום: טל ביטרמן)
סינמטק הילדים "מקום לדימיון" בחולון (צילום: טל ביטרמן)

סינמטק הילדים חולון הושק היום בקול תרועה ובדיוק בזמן לחנוכה המתקרב: עיצוב צבעוני וייחודי, סדנאות יצירתיות, הקרנות מיוחדות, סרטים קלאסיים ופופקורן בעשרה שקלים - הכל כדי לקרב ילדים לאמנות הקולנוע. מותר לתל אביב לקנא

21 בנובמבר 2021

נכון כיף להיות ילדים ולכן לא נתבגר לעולם? אז עכשיו אפילו יותר מתמיד: סינמטק ילדים מתוק וצבעוני שיבוא לכם לעבור לגור בו הוא עכשיו דבר שקורה בעולמנו, ואף בחולון: עיריית חולון ומדיטק חולון השיקו הבוקר את סינמטק הילדים – בית קולנוע חוויתי הכולל תוכן ועיצוב ייחודיים ומטרתו לקרב ילדים אל אמנות הקולנוע.

סינמטק הילדים יהיה חלק בלתי נפרד מהמדיטק, מתחם התרבות הרב תחומי ומעורר הקנאה של חולון, הכולל גם את תיאטרון המדיטק לילדים ולנוער, מוזיאון העיצוב המעולה, המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס, המרכז לאומנות דיגיטלית, רשת הספריות ומערך "תרבות ודעת" וסינמטק חולון.

סינמטק הילדים במדיטק חולון (צילום: יחסי ציבור)
סינמטק הילדים במדיטק חולון (צילום: יחסי ציבור)

האולם החדש בן 100 מקומות בלבד, בעיצובו של שאול קנר, יציע חווית צפיית סרטים ייחודית לילדים ולכל המשפחה שתכלול סרטים קלאסיים ועכשוויים, סרטים בינלאומיים ממדינות שונות שאינם מוצגים בבתי קולנוע מסחריים, סרטים אילמים בלווי מוזיקלי חי וסרטים חדשים בהקרנות טרום בכורה. בנוסף, יתקיימו הקרנות מיוחדות בנושאים שונים, שבהן יוצגו קטעי סרטים שנערכו והותאמו במיוחד לילדים. הקרנות הסרטים ילוו בפעילות העשרה קולנועית מגוונת הכוללת, בין השאר, פסטיבל קולנוע בינלאומי לילדים, סדנאות דיבוב, סדנת אנימציה, סדנת אפקטים מיוחדים, סדנת איפור ועוד. הילדים (והוריהם) יוכלו להתרווח בספות הצבעוניות שעוצבו במיוחד לצפייה משפחתית או עם חברים, לאכול פופקורן ב-10 שקלים בלבד ולצפות בסרטים על מסך גדול עם מערכות הקרנה וסאונד מהמתקדמות בעולם, כמו שאלוהי הקולנוע התכוונו.

סינמטק הילדים בחולון (צתילום: טל ביטרמן)
סינמטק הילדים בחולון (צתילום: טל ביטרמן)

הסינמטק יפעל במהלך כל השבוע (כולל שבתות), וכבר בתקופה הקרובה צפוי בו לא מעט אקשן: חגיגות 120 לדיסני עם הקרנה של קלאסיקות כמו "שלגיה ושבעת הגמדים" (6.12), "סינדרלה" (7.12) ו"ספר הג'ונגל" (25.11, 9.12), הסרט "המומינים בריביירה" שלא הוקרן בארץ (27.11, 30.11), והקרנת בכורה של "לשיר 2" לאורך החנוכה (30.11). הסינמטק יציע מנוי לסרטים ללא הגבלה בעלות של 390 ₪ עד 440 ₪. כרטיסים ימכרו בעלות של 25 ש"ח עד 32 ש"ח.