כוכבת "סקס והעיר הגדולה" שוקלת לרוץ לתפקיד מושלת ניו יורק

על פי הפרסומים, סינתיה ניקסון כבר יצרה קשר עם קמפיינרים. ניקסון, שגילמה את מירנדה הובס, הצהירה עוד באוגוסט כי היא שוקלת את הנושא. היא טרם אישרה את הדברים

"סקס והעיר הגדולה"
"סקס והעיר הגדולה"

סינתיה ניקסון שוקלת לרוץ לתפקיד מושלת מדינת ניו יורק – כך על פי דיווחים בארה"ב. כבר באוגוסט האחרון הודיעה ניקסון, שגילמה את מירנדה הובס ב"סקס והעיר הגדולה", כי היא שוקלת את העניין. היא טרם אישרה את הדברים, אך בשבוע שעבר פרסם אתר פוליטיקו כי ניקסון החלה ליצור קשר עם מי שיריצו את הקמפיין שלה.

ניקסון היא אקטיביסטית ידועה בעיר ניו יורק, ויש לה קשרים עם הילרי קלינטון ועם ראש העיר, ביל דה בלאזיו. על פי דיווח בגרדיאן, ייתכן שהיא רכשה את שירותיהם של מי שהריצו את דה בלאזיו – שאתמול הבהיר כי אינו מעורב בקמפיין שלה. עד כמה שהדיווחים האלו נשמעים קסומים, לניקסון צפוי מאבק קשוח מול מושל ניו יורק המכהן, אנדרו קואומו, שמתכוון להתמודד על קדנציה שלישית ברציפות.

סינתיה ניקסון נואמת ב- People's State Of The Union בניו יורק, בחודש שעבר
סינתיה ניקסון נואמת ב- People's State Of The Union בניו יורק, בחודש שעבר

עוד כתבות מעניינות:
האם הפרק ההוא של "בנות" שינה את הטלוויזיה?
אילנה דיין גנבה את ההצגה בטקס פרסי הטלוויזיה
האם אתם מכורים לטלוויזיה?

אם ניקסון אכן תיכנס למרוץ הפוליטי, היא עשויה להיות האשה והלסבית הראשונה שתכהן בתפקיד מושלת ניו יורק. על הדרך היא תצטרף לרשימת הסלבס שעשו הסבה גם הם: ארנולד שוורצנגר שנבחר למושל קליפורניה, דונלד טראמפ שעשה הכל לפני שהפך לנשיא ארה"ב ואפילו רונלד רייגן, נשיא ארה"ב לשעבר, שהספיק להשתתף בכמה סרטים וסדרות לפני שנכנס להיסטוריה הפוליטית.

לאחרונה עלתה "סקס והעיר" לכותרות בהקשר אחר לגמרי. הדיבורים סביב הסרט השלישי בסדרה התפוצצו והציפו שוב את הסכסוך המתמשך בין קים קטרל (שגילמה את סמנתה ג'ונס) לבין שרה ג'סיקה פארקר (קארי בראדשו), קריסטין דייויס (שרלוט יורק) וניקסון.