וואט דה פאק?! לקחים שלמדנו מסיפורי המין הכי מוזרים ששמענו

פה קבור הכלב?! יש סקס אחר. צילום: Shutterstock
פה קבור הכלב?! יש סקס אחר. צילום: Shutterstock

העולם מלא בקינק, ואנחנו מאוד בעד - אבל גם שמענו לא מעט סיפורים מוזרים מאוד על חיי מין של אנשים, ומבלי לשפוט, למדנו מלא. הבחורה שאיבדה את הקונדום, הבחור שהחמיא יותר מדי וההוא שפחד להישאב פנימה. כן, בדיוק לאן שאתם חושבים

תהיו בטוחים (איפה הקונדום שלכם)

ג', בת 25, תמיד חששה ממחלות, מהסיבה הפשוטה שהיא מעולם לא חששה מסקס. והנוסחה הפשוטה אומרת: יותר סקס שווה יותר חשיפה, ובהתאם, שווה סיכון יותר גבוה. היא השתדלה תמיד להקפיד על קונדום בארנק, לכל מקרה שלא יהיה, אבל דבר לא הכין אותה לסטוץ שהסתיים עם יד כמעט שלמה בתוך איבר מינה – ולא בקטע כיף, אלא על מנת להוציא את הקונדום שנתקע בה. עבור המשתתפים שהכירו לא מזמן, זו הייתה חוויה משמעותית. וכן, לכל המודאגים, הקונדום יצא בשלמותו בסוף. חומר סיכה זה טוב, ילדים.

תדעו איפה אתם (או לפחות, תשאלו)

מה לא נאמר על הדגדגן? רבים ורבות שואפים לאתר אותו כמטמון פיראטים בחופי אי אקזוטי, ומתנהגים כאילו הוא לא פשוט נמצא שם. חברים יקרים, חברות יקרות – הוא ממוקם באופן ברור במרכז הפות, מעל ובחיבור המרכזי של השפתיים, ממש כמו שהציור למטה מציג. את המידע הזה אני מקדישה מקדישה לבחור שיצא עם חברתי הבאר-שבעית ט', שסיפרה לי על ההוא שליקק לה את השפה הימנית חצי שעה בביטחון מוחלט שמדובר בדגדגן. תחזור אל שולחן השרטוטים או פשוט מכך: תשאל.

אל תפחדו להישאב לזה (זה = איבר המין הנשי)

את הדברים שסיפרה קשה אביא כלשונם: "יצאתי עם בחור ממש נחמד, שגם נראה טוב מטינדר. זה היה דייט ממש טוב, היה ממש כימיה, התמזמזנו. וזה די ברור שזה הולך למקום לא יותר מידיי רציני. בסוף הדייט הוא סיפר לי שיש לו 'איזה פחד קיומי מפות'. לא ממש הבנתי, לא היה לי ברור למה הוא התכוון, כי היה נראה לי שהוא נמשך אליי. הוא דיבר מאד פילוסופי על ה'רחם הקוסמי' ובלה בלה בלה. אבל בפעם השניה שנפגשנו, הפעם אצלי, הבנתי. זה פשוט כמו שזה נשמע. פחד מפות. אדם שפוחד להישאב לתוך הפות. וכשהוא רואה פות, נופל לו התורן. והקטע זה, שהוא עדיין מתעקש לקיים יחסי מין". משל קטן: כשהייתי קטנה פחדתי מהארי פוטר וחדר הסודות. אבל מאז ראיתי את הסרט עוד כמה פעמים, וכיום אני כבר לא פוחדת. למעשה, הוא דווקא ממש כיף לי.

עשו תיאום ציפיות (ותיזהרו מדגלים אדומים)

ג' מספרת כך: "הוא היה תלמיד בחילופי סטודנטים מחו"ל, ואני הייתי שבוע לפני גיוס. יצאנו לקפה, היה נחמד, והגענו לדירת השותפים שלו. תוך כדי שהתמזמזנו, ובלי התראה כלשהיא, הוא התחיל ללטף לי את כפות הרגליים. שאלתי אותו מה הוא עושה, והוא ביקש ללקק אותן. אמרתי לו שאני פחות בקטע. ראיתי אחרי זה שהוא לא ממש איתי, אז בסוף הסכמתי שהוא יגע בכפות רגליים, וזה סידר את העניינים. אבל הקטע המוזר הוא בכלל לא הפטיש רגליים. הקטע המוזר היה כשאחרי, הוא סיפר שהעיפו אותו מהקולג' הקודם בגלל האשמה באונס. אחרי זה, לא הסכמתי להיפגש איתו שוב, והוא לא הפסיק לנסות ליצור איתי קשר". וחשוב לציין, כמובן, שאין קורלציה בין קינקים לאלימות מינית. אבל כן יש קורלציה בין חוסר כבוד לגבולות של אנשים, ובין אלימות מינית. שימו לב לדגלים אדומים.

הממ, תודה, אבל אחכה לפדיקוריסטית שלי. צילום: שאטרסטוק
הממ, תודה, אבל אחכה לפדיקוריסטית שלי. צילום: שאטרסטוק

אל תפחדו להחמיא (אפילו בסטוץ)

א' תיאר חוויה שגרמה לו לתהיות פילוסופיות על משמעות הסטוץ: "הגעתי לבית של בחור באמצע הלילה. עישנו ושתינו, באמת די התמסטלתי והשיחה עברה לנושא יחס לגוף, אז דיברתי על התפיסות הלעיתים-מחורבנות שיש לי בנוגע הגוף שלי. ואז הבחור הזה, במשך אני חושב שתי דקות שלמות, דיבר על רגליים, וכמה הרגליים שלי מדהימות. זה היה יחסית הרבה זמן. ואז הוא פשוט התחיל לעבור איבר-איבר בגוף שלי, ואמר מה הוא אוהב בו. וזה היה מדהים, הסתובבתי כמה ימים אחר כך בתחושה ממש ממש טובה. זה היה מאד נעים ומאד כיף. וראיתי אותו פעם אחת, אני ממש זוכר אותו. זה הסטוץ שגרם לי להבין שגם אם זה מין שקורה פעם אחת, זה לא הופך את זה לחסר משמעות. זו הייתה מהחוויות המיניות הכי חשובות שהיו לי בחיים. מאד אינטימי, אינטראקציה מינית ממש יפה ומרגשת – והיא עברה דווקא דרך פטישיזציה".

אתה חמוד עם העיניים ככה מכוסות. מתוך "איך לבנות חדר סקס" של נטפליקס
אתה חמוד עם העיניים ככה מכוסות. מתוך "איך לבנות חדר סקס" של נטפליקס

תכבדו כלבים (ואת עצמכם)

Puppy Play הוא קינק של משחקי תפקידים שמתאפיין בגילום של חיה. לרוב, כלבלב. זה קינק מגוון ממש, ראוי לומר, שמשחק על ציר שבין שימוש ברצועה וכינויים עד לתלבושות מלאות, סשנים ארוכים וציוד מיוחד. כשדיברתי עם ד' באפליקציה, הנושא בכלל לא עלה. אחרי דייט ראשון, שהיה מוצלח ונעים, נפגשנו שוב – כשהפעם הוא הציע לאסוף אותי לביתו. התארגנתי, התקלחתי, התאפרתי – ואז גיליתי שכל המאמץ היה מיותר, כי כשהוא הביא אותי אליו, האליו הפך להיות להביא אותי למלונה. מלונה אמתית. לקח לי הרבה מאד זמן להבין מה הוא רוצה, ולהגיב בהתאם. הסברתי שאני עוד לא שם. לכן אני ממליצה תמיד לעשות תיאום ציפיות לפני שאתם מזנקים עם מלונה. החשש משיחות "יחסינו לאן" באמת ברור, אבל אם אתה רוצה שמישהי תהיה כלב – החשש ממה שעלול לבוא בלי שיחה כזו, הוא באמת יותר גרוע. לא חזרתי למלונה מאז.

איך קראת לי? כלבים עושים מה שכלבים עושים. צילום: Shutterstock
איך קראת לי? כלבים עושים מה שכלבים עושים. צילום: Shutterstock