ה-GTA הבא: המשחק "סנאי עם אקדח" מאפשר לכם להיות סנאי עם אקדח

מתוך "סנאי עם אקדח"
מתוך "סנאי עם אקדח"

המשחק החדש והמדובר "סנאי עם אקדח", העוסק בסנאי עם אקדח, יאפשר לנו להגשים את פנטזיית הכוח האולטימטיבית וישים אותנו בנעליו (בכפותיו?) של סנאי שיש לו אקדח. מדובר ללא ספק במשחק הטוב ביותר מבין אלו המאפשרים לשחקנים לגלם סנאי עם אקדח

21 באוגוסט 2022

משחק מחשב חדש, שיצא בקרוב לפלטפורמת Steam, שורף בימים האחרונים את טוויטר בזכות הנושא החם והפרובוקטיבי שלו. הוא נקרא "סנאי עם אקדח" והוא עוסק בהרפתקאותיו של סנאי עם אקדח, שעושה בדיוק מה שכל סנאי היה עושה אם היה מוצא אקדח: מתרוצץ, יורה בדברים, יורה במה שנראה כמו מאפיונרים או סוכני FBI, שודד אנשים, גונב עוגה, ובשלב מסוים משתמש בהדף של האקדח בשביל לעשות סלטות מורכבות באוויר. לא לגמרי ברור איפה הוא מחזיק כל כך הרבה מחסניות עם תחמושת, אבל אנחנו בטח לא הולכים להתווכח עם סנאי עם אקדח.

המשחק כולו הוא פרי יצירתו של מפתח יחיד בשם דן דנטרמונט (המכונה בטוויטר QuiteDan), שמפתח אותו במנוע המשחקים Unreal (בו נעשו גם משחקים מוכרים קצת יותר, כמו Fortnite). לפי המפתח, המשחק יהיה משחק אקשן בעולם פתוח בו הסנאי יוכל לעשות ככל העולה על רוחו, בדומה לחופש שהיה ניתן לסנאי אמיתי לו הוא היה מחזיק בכפותיו הקטנות והפרוותיות בנשק חם. כמו כן, דנטרמונט מבהיר שהסנאי יוכל גם לעזור לתושבי העיירה ולא רק לירות בהם או לשדוד אותם, אבל אנחנו כבר יודעים באיזה צד אנחנו הולכים להיות.

הטריילר של המשחק – נכון לעכשיו, מקור המידע היחיד שיש לנו עליו – מראה את הסנאי משתמש לפחות בשני נשקים (אקדח רגיל ותת-מקלע דמוי עוזי), חוטף מכות, שודד מאיזה נעבעך מסכן אייפון, גונב מאיפשהו עוגה, גונב גם פרוסת לחם, ומנסה לפתור חידות במה שנראה כמו מעבדה. האם זו מעבדה מרושעת בה לימדו את הסנאי להחזיק חפצים כגון אקדח? אנחנו נדע זאת, ככל הנראה, רק כאשר המשחק יצא לאור סוף סוף – רק שבינתיים דן דנטרמונט מוכן לענות על השאלה "מתי המשחק יצא?" רק בתשובה "זאת שאלה טובה!". מתסכל, אבל עדיף על החוויה המתסכלת של לתת תאריך יציאה ואחר כך לא לעמוד בו. קח את הזמן, דן. אנחנו מאמינים בך ובסנאי שלך.