ליאם ניסן: "צעדתי ברחובות עם אלה בתקווה שאתקל בשחורים"

במסיבת עיתונאים לקידום סרטו החדש, העוסק בבחור המונע מנקמה, סיפר ליאם ניסן כיצד הגיב לאונס של בת זוגו לפני שנים רבות, והביע חרטה על כוונותיו האלימות. אבל בטוויטר זועמים על דבר אחר

ליאם ניסן בפרימיירה של "הבלדה על באסטר סקראגס" בניו יורק, 2018 (צילום: Getty Images לנטפליקס)
ליאם ניסן בפרימיירה של "הבלדה על באסטר סקראגס" בניו יורק, 2018 (צילום: Getty Images לנטפליקס)
5 בפברואר 2019

השחקן ליאם ניסן (66) חשף אתמול (שני) כי לפני שנים רבות הוא יצא מהבית עם אלה וקיווה להיתקל באדם שחור כלשהו כדי "להרוג אותו". במסיבת עיתונאים לקידום סרטו החדש, "מרדף קר", הוא הסביר כי זה קרה לאחר שחברתו נאנסה וכי היום הוא מתבייש בהתנהגותו הנוראית.

הסיפור הזה הגיע בתגובה לשאלה על בן דמותו בסרט – בנו של נהג מפלסת שלג שנרצח בהוראת סוחר סמים ראוותן, היוצא למסע הרג טעון בתחושת נקם. במסיבת העיתונאים הוא התבקש להרחיב על תחושת הנקם שמניעה את דמותו.

עוד כתבות מעניינות:
האם לנטפליקס יש סיכוי אמיתי לעשות היסטוריה באוסקר?
מהרשלה עלי על מאחורי הקלעים של "הספר הירוק"
הדוקומנטרי הזה בנטפליקס הוא סרט אימה למילניאלז

"היא (בת הזוג) התמודדה עם האונס בצורה בלתי רגילה", סיפר ניסן למגזין אינדיפנדנט, "אך תגובתי המיידית הייתה, האם היא ידעה מי זה היה? לא. באיזה צבע הוא היה? היא אמרה שזה היה בחור שחור". לאחר שהדבר נודע לו, ניסן התחיל לצעוד ברחובות עם אלה, "בתקווה שאתקל במישהו. אני מתבייש לומר זאת, עשיתי את זה במשך שבוע אולי, בתקווה ש'ממזר שחור' ייצא מפאב וייצטרך לפנות אלי בשביל משהו, אתם יודעים? כדי שאוכל להרוג אותו".

ניסן סיפר כי לקח לו זמן לעכל את מה שקרה. "זה היה נורא, נורא, כשאני נזכר שעשיתי את זה. מעולם לא הודיתי בכך, ואני מספר את זה לעיתונאי. השם ישמור". הוא הוסיף: "זה נורא. אבל למדתי מזה שיעור כשלבסוף חשבתי, מה לעזאזל אתה עושה?'".

אז השם לא שמר, ועכשיו טוויטר זועם. המצייצים עמדו על כך שניסן מתחרט על הכוונות האלימות שלו, אך לא על הניחוח הגזעני שעולה מהן. "רק שאלת (את בת זוגתך) מה היה הצבע שלו?", תהתה אחת. "האם ליאם ניסן היה טעון באותה אנרגיה אם התוקף היה לבן?", שאל אחר. אף אחד לא ממש מבין למה היה דחוף לו לספר את הסיפור הזה, אבל כבר יש דיס קולקטיבי וטוויטר מצייץ פה אחד: "Liam Neeson is cancelled".