מיליון דולר: ספוטיפיי חושפת את שירי הקיץ הכי מושמעים

ספוטיפיי פרסמה את הפרויקט השנתי שלה, החושף את השירים הכי מושמעים של קיץ 2020 בארץ ובעולם. ומי המלכה שכבשה את מצעד הפודקאסטים?

נועה קירל בקליפ של "מיליון דולר"
נועה קירל בקליפ של "מיליון דולר"
26 באוגוסט 2020

ספוטיפיי חשפה את רשימת השירים הכי מושמעים של קיץ 2020 בישראל ובעולם, וכמו שאומרת משפחת המלוכה המקומית, תיראו מופתעים: את המקום הראשון של הרשימה הישראלית תפסה נועה קירל עם "מיליון דולר", שזכה ללא פחות מ-1.3 מיליון השמעות. שנתחיל?

אל המקום השני ברשימת השירים הכי מושמעים בישראל הגיע "זוט עני" של אלה לי – 1.14 מיליון השמעות – שיחד עם השיר של נועה קירל עלה על הגריל בשאלה אם העתיקו את הלהיטים החדשים מיצירות בחו"ל (המסקנות פה). במקום השלישי ניצב "Blinding Lights" של דה וויקנד, אחריו "רוקסטאר" של דהבייבי ובמקום החמישי "אל תשבור לי את הלב" של עדן חסון.

בספוטיפיי הכינו רשימה מקבילה של שירים ישראליים בלבד, שקצת משנה את התמונה: בזמן ששני המקומות הראשונים נותרו זהים, אל המקום השלישי הגיע עדן חסון, אחריו "חצי בשבילי" של איתי לוי, ובמקום החמישי "ואז את תראי" בביצוע דיקלה, דולי ופן, עידן חביב ומארק אליהו.

ומה קורה בחו"ל? הו, טוב ששאלתם. במקום הראשון ברשימת השירים המושמעים בעולם ניצב איתן "רוקסטאר" של דהבייבי עם יותר מ-383 מיליון האזנות. יחי ההבדל הקטן. עם חשיפת ההישג אמר האמן: "ידעתי ש'ROCKSTAR' יהיה להיט עוד כשעבדתי עליו, אבל לראות את העולם הופך אותו לכזה ברמה הגלובלית, זו הרגשה מדהימה. אלוהים גדול!".

אל המקום השני ברשימה החו"לית הגיע "Blinding Lights" של דה וויקנד עם 340 מיליון השמעות הקיץ, אחריו "Roses – Imanbek Remix" של SAINt JHN, במקום הרביעי "Savage Love" של ג'ייסון דרולו ובמקום החמישי "Watermelon Sugar" בביצועו של הארי סטיילס.

את גזרת הפודקאסטים, שאפשר לשער בבטחה כי הפכו יותר פופולריים מאז פרוץ הקורונה, כובשת בקלילות מישל אובמה עם "The Michelle Obama Podcast". את המקום השני והשלישי תפסו פודקאסטים אקטואליים. אל המקום השישי הגיע פודקאסט בשם "Harry Potter At Home: Reading", שמועבר על ידי השחקנים עצמם – ובהם דניאל רדקליף.