ספייס ג'אם: בניין הבורסה לניירות ערך יהפוך לחלל עבודה משותף

בניין הבורסה לניירות ערך ברחוב אחד העם יהפוך לחלל עבודה שיתופי של מיינדספייס

מיינדספייס רוטשילד. צילום: לירון אראל
מיינדספייס רוטשילד. צילום: לירון אראל
7 בינואר 2015

בשנים האחרונות חללי העבודה האורבניים כובשים את העולם, וגם בתל אביב תופס הנושא תאוצה. בחודש מאי נפתח בבית ציון שבשדרות רוטשילד 45 חלל העבודה השיתופי מיינדספייס ותוך חמישה חודשים הכפיל את גודלו והתרחב לקומת משרדים נוספת. השבוע הכריזה החברה על הקמת בית מיינדספייס נוסף בשטחו של בניין מורשת, משכנה המיתולוגי של הבורסה לניירות ערך ברחוב אחד העם 54. בבניין מורשת חמש הקומות, והוא משתרע על פני 5,700 מ"ר. הוא שימש את הבורסה לניירות ערך משנת 1983 ועד המעבר לרחוב אחוזת בית השנה. את המבנה רכשה חברת הביטוח הראל.

החלל של מיינדספייס מותאם לצורכיהם של עצמאים, יזמים, אנשי סטארט־אפ, מעצבים, חברות קטנות ובינוניות. עלותו של קונספט העבודה השיתופי נמוך יחסית (מ־1,650 ש"ח בחודש לעמדה קבועה), ובעבורה נענים כל הצרכים המשרדיים: אינטרנט מהיר, מכונות צילום, מטבח, חדרי ישיבות ואפילו עמדת אופניים לשימוש חופשי. בתום השיפוץ, שיחל בימים הקרובים ויארך כחצי שנה, יוצעו להשכרה כ־600 עמדות עבודה חדשות (מלבד 320 הקיימות בבית ציון). מלבד עמדות העבודה יהיו במבנה אודיטוריום, גג לאירועים עסקיים, מכון כושר, מקלחות, תחנת עגינה לאופניים, קפיטריה וחנייה תת קרקעית.

[interaction id="54ad4a24cd7e120f0d03e9a9"]

לדבריו של דן זכאי, מנכ"ל מיינדספייס: "בית מיינדספייס החדש יאפשר לנו להמשיך ולתת מענה לצורך אמיתי בשוק, מצד חברות קטנות, יזמים, יוצרים ופרלינסרים שרוצים לעבוד באווירה שיתופית וגמישה ובתנאים אופטימליים. אנחנו גאים ונרגשים שנפלה בחלקנו הקמת הפרויקט הבא בבניין האיקוני של הבורסה לניירות ערך ובאזור הכי תוסס בתל אביב".