ספרו לי על זה

המספרות, סלוני היופי והיכלי המוזון הכי טובים לחתולים, כלבים וחיות אחרות בתל אביב

Pets4You
Pets4You
8 במאי 2014

מיס דוליטל

מספרת כלבים וחתולים

ענבל ון־קרפלד היא בוגרת בית הספר starwood שבבנגקוק וספרית כלבים זה 13 שנה. התספורת אצלה כוללת ניקיון אוזניים, גזירת ציפורניים, שמפו מותאם לצבע הפרווה ובושם מועשר ויטמינים, והדובדבן – אף אחד לא יוצא מפה בלי פפיון או קוקייה, ואם תרצו – גם עם זנב בצבע ורוד או כחול (אל דאגה! זה נשטף במים).

מיס דוליטל
מיס דוליטל

אצ״ל 71, שכונת התקווה

Pet Point

סופרמרקט לחיות

הרמי לוי של חיות המחמד – 800 מ"ר שמוקדשים לבעלי חיים ומחולקים למחלקות: כלבים וחתולים, דגי נוי, חיות אקזוטיות, מכרסמים וציפורים. לצד אגפי המזון והציוד יש מרפאה וטרינרית עם חמישה וטרינרים במשרה מלאה ומספרה לכלבים וחתולים, והכל – במחירים מאוד זולים יחסית.

Pet Point
Pet Point

החשמונאים 105

תמוש

מספרה לחיות בית

תמרה אלבז מספרת כלבים וחתולים מכל המינים והגזעים כבר 30 שנה. תמוש כבר הפכה למוסד עירוני, ואלבז היא מהספריות והוותיקות והאדיבות ביותר עם השכלה בינלאומית בתחום. הייחוד שלה: היא מספרת את חיית המחמד שלכם לפי טעמכם האישי, ולא לפי החוקים שמכתיב הגזע.

טשרניחובסקי 15

אנימלי

מזון וציוד לחיות מחמד

שם נרדף לשירות מעולה. משלוחים חינם (וגם פינוקים), אמינות, ייעוץ לכל לקוח והסתכלות על כל אחד ואחת כלקוחות לטווח הארוך הופכים את אנימלי לאחת מהחנויות עם חוויית השירות הכי טובה בעיר.

אלנבי 33

פטס אר.אס

מזון וציוד לבעלי חיים ומספרה

חנות שכונתית ומשפחתית, שמכירה את רוב לקוחותיה בשמם הפרטי. מזון, ציוד, חומרי הדברה, תכשירים טיפוליים, לצד תספורות וכלל ברזל אחד – מתנה בכל ביקור.

פטס אר.אס
פטס אר.אס

פלורנטין 31

Dog Wash TLV

שטיפת כלבים בשירות עצמי

איך זה עובד? מניחים את הכלב בתוך המכונה, בוחרים מה יוצא מהדוש: שמפו, מרכך או דוחה קרציות (כל החומרים טבעיים), ובסיום השטיפה ממתינה שפופרת נוספת לייבוש. כל התענוג עולה 20 ש"ח, ונמשך שלוש דקות גג.

קינג ג'ורג' 30

דוגי שיק

סלון יופי, מספרה וחנות בגדים

סלון יופי, מספרה וחנות בגדים. המספרה המקצועית מתמחה בגזעים קטנים כמו שיצו, יורקשייר ומלטז, אך גולת הכותרת היא קולקציית בגדים לכלבים שכוללת בין היתר חולצות הוואי, שמלות פרחוניות, טי שירטס וגופיות, ואפילו שמלות כלה וטוקסידו. החנות מציעה גם אביזרים ייחודיים לימי הולדת לכלבים.

 

דוגי שיק
דוגי שיק

הקישון 47, פלורנטין

Petbuy

מזון וציוד לחיות מחמד

רשת חנויות עם שישה סניפים ברחובות המרכזיים: דיזנגוף, אבן גבירול, קינג ג'ורג, פלורנטין ועוד. הרשת מעודדת אימוץ של בעלי חיים ולכן לא מוכרת חיות, ולעתים אף עורכת ימי אימוץ. קניתם מוצר שלא התאים לכם? ב־Petbuy לא יעשו לכם בעיות עם ההחלפה, ואת המוצר יתרמו לאחת העמותות המגנות על בעלי חיים.

co.il..אקווריום

ייעוץ, ציוד ומזון לבעלי חיים ומספרה

האקווריום היא פריקית של מותגי תזונה וטכנולוגיות, ולכן תמצאו שם את המזון המתקדם ביותר – החל ממזון אמריקאי חדשני ונטול עמילן ועד למזון טרי לכלבים, שמגיע קפוא בצורת המבורגרים וקציצות מבקר, עוף והודו. אחת לשבוע מגיעה לחנות מאלפת שנותנת טיפים לבעיות התנהגות.

דיזנגוף 89, בוגרשוב 60

Pets4you

ציוד ומזון לבעלי חיים ומספרה

עסק משפחתי המנוהל על ידי האחים איגור ומייק אברבוך זה שבע שנים. איגור יעזור לכם להתאים את האוכל והציוד לחיית המחמד, ומיקי יתאים לו לוק עם תספורת מנצחת (וזולה!).

Pets4You
Pets4You

בן יהודה 10