ספר חדש מציץ אל מאחורי חלונות הראווה

ספר חדש שעוסק במסחור חזותי ישדרג את החנות שלכם ויאפשר הצצה לאחורי הקלעים של עולם הקמעונאית

מתוך הספר Store Styleמתוך הספר Store Style
מתוך הספר Store Styleמתוך הספר Store Style
20 באוגוסט 2015

קונץ ידוע של כל הולך רגל באקלים בלתי נסבל במרחב העירוני הוא השתרבבות לכל חלל ממוזג הנקרה בדרכו כדי להשיב את רוחו ולנפוש לזמן מה מהסאונה שבחוץ. בתואנה שהוא רק מסתכל, מתעניין, מבקר הוא מעביר זמן מה בחנות זו או אחרת ואחר כך מתעופף לדרכו. גם לבעלי החנויות קונצים משלהם, שעשויים בהחלט לגרום אפילו למבקר שכזה לשלוף מזומנים מהארנק. קוראים לזה "מסחור חזותי" – תת ענף מרתק בתחום עיצוב הפנים ונושא ספרה החדש ומאיר העיניים של מיה מוסיוב הנקרא "Store Style".

מוסיוב עצמה היא מעצבת פנים ובעלת מותג הנושא את אותו שם כמו ספרה. היא מתמחה בעיצוב ובמסחור חזותי של חנויות ובתי עסק, ונוסף על שירותי עיצוב לבעלי חנויות עצמאיות, ליווי בהקמה וייעוץ במהלך הפעילות השוטפת, היא מנחה סדנאות לבעלי חנויות תחת הכותרת "מעצבים מכירות". בסדנאות היא מלמדת עד כמה העיצוב של חלל מסחרי קריטי לחוויית הקנייה של הלקוח, איך אפשר למקסם את הפוטנציאל של חללים כדי להגביר מכירות, איך למשוך לקוחות להיכנס לחנות באמצעות חלון ראווה אטרקטיבי, איך לסדר את הפריטים בחנות כדי לשלוט יותר בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח, ועוד כהנה וכהנה טיפים שימושיים לצד שלל דוגמאות מהשטח, תמונות של חנויות ובתי עסק שונים, בתוספת הסברים מפורטים.

מתוך הספר Store Style. צילום: ליאור גרודמן
מתוך הספר Store Style. צילום: ליאור גרודמן

"Store Style" מחולק לשלושה פרקים עיקריים: הראשון עוסק בפתיחת חנות ומושגי יסוד בעיצוב חללי מכירה, השני – בעקרונות המסחור החזותי וסידור נכון של החלל. הפרק שלישי מוקדש לתצוגות זמניות בירידים ובחנויות פופ אפ, והוא שימושי, מעניין ורלוונטי לכל מי שעוסק במכירה מכל סוג שהוא, ומי שלא עוסק בכך ייהנה מהצצה לאחורי הקלעים של עולם הקמעונאות.

Store style, להשיג באתר או ב־7947794־054