אל תדאגו, זה קורה לכולם: סצנות הסקס המביכות ביותר בטלוויזיה

מישהו מריח שום? "ג'ודה", צילום מסך, HOT
מישהו מריח שום? "ג'ודה", צילום מסך, HOT

סקס יכול להיות מביך, כמו שיודע כל מי שחווה את גיל הנעורים, אבל לסקס על המסך יש פוטנציאל מבוכה גדול בהרבה. אספנו כמה מסצנות הסקס הכי מעוררת קרינג' על המסך הקטן, בכוונה או שלא, ואז נשכבנו בתנוחה עוברית על הרצפה ובכינו במשך שעות

הכתבה פורסמה במקור באתר החדש שלנו, "הספוילר" – ותראו תראו

"משחקי הכס": סרסי וג'יימי שוכבים לראשונה

אי אפשר לכתוב על סקס בטלוויזיה, טוב או רע, מבלי לפתוח עם ״משחקי הכס״ – הסדרה שהייתה במשך כמעט עשור לפאנץ׳ זול על סדרה עם מלא עירום. ועם כל סצנות האונס, גילויי העריות, והלכלוך, אוי הלכלוך (שמישהו יעביר שם איזה וויש לפני שאתם מתחילים לעשות את ההאנקי פאנקי) הסצנה שחקוקה לרוב הצופים בזיכרון היא כנראה אותה הסצנה מהפרק הראשון – בה אנחנו רואים את האח והאחות התאומים סרסי וג'יימי שוכבים. ואם סקס בין חברי משפחה גרעינית לא מביך אתכם מספיק (כי בכל זאת, לכולנו יש גישה לפורן האב), אז האקט נגמר בדחיפת ילד מהחלון. אוקוורד. זה צריך לספק לכם מקלחת קרה הולמת.

גילוי גילוי עריות. ג'יימי דוחף את בראן, "משחקי הכס". צילום מסך
גילוי גילוי עריות. ג'יימי דוחף את בראן, "משחקי הכס". צילום מסך

"הפמליה": ג'וני דרמה בתוך ארנב

ואם כבר אנחנו עוסקים בסדרת HBO ששמה יותר חשיבות על עירום נשי מאשר עלילה, ריאליזם, משחק טוב או קומדיה – אה, הפמליה! הסדרה נהגה להציג את הצד הנוצץ בחייו של כוכב הוליוודי מפורסם וחתיך, אבל להגנתה, דאגה גם להראות את הצדדים הפחות נוצצים של הוליווד. נגיד, בסצנה בה ג'וני דרמה, האח הגדול והפחות מוצלח של כוכב הסדרה ויני, מקיים יחסי מין פרוותיים בזמן שהוא לבוש בתחפושת ארנב, בעוד חברו הטוב טרטל צופה מהצד. אנחנו לא בקטע של לשפוט אף אחד על העדפותיו המיניות, אבל לא נראה שדרמה ממש בקטע של זה. אחרי הכל, קשה לומר שזו שפנפנת פלייבוי ממש. 

Best Entourage Moments | Page 2 | Movie/TV Board

"ג'ודה": ציון ברוך ופרוצת הערפדים

ומה עם קצת תוכן ישראלי? גם לנו לא חסר. הסצינה המביכה הזו, מתוך יצירת המופת/הפאן-פיק בהזמנה אישית של ציון ברוך, חייבת להיכלל פה. הסצנה מתחילה בתשלום (של אלף יורו) מציון ברוך לבחורה רוסייה מסתורית, ממשיך בליפ-סינק חושני לשירו האלמותי של גוטיה, "Somebody That I Used To know", ונגמר בנשיכת הערפדית את ג'ודה שלנו. אך אבוי! הערפדית "מעולם לא נתקלה בטעם כזה", וכשמתברר לה שיהודה הוא (טם טם טאם!)… יהודי – היא בורחת מהחדר באימה, מה שכמובן מניע את העלילה המסועפת של אותה סדרה שכולנו צפינו בה באדיקות ויכולים עד היום לדקלם כל מילה ולא רק את הסצנה הביזארית הזו.

פרצוף האורגזמה של ציון? "ג'ודה", צילום מסך מהוט.
פרצוף האורגזמה של ציון? "ג'ודה", צילום מסך מהוט.

"אימה אמריקאית: הכישוף": מי שם את המין במינוטאור?

אי אפשר לדבר על רגעים מביכים – בסקס ובכלל – מבלי להזכיר את שמו של ריאן מרפי, המוח המשוגע שעומד מאחורי עשר עונות של פחד, סקס וקאמפיות ב-"אימה אמריקאית". בכל עונה יש לפחות כמה סצנות סקס, וכשהעונות מורכבות מיצורי קרקס, מטופלים במוסד לחולי נפש וליצנים מפחידים – הכל גם ככה די מוזר. אבל הפעם הקיצונית ביותר היתה אולי בעונה השלישית של אנתולוגיית האימה, אז קוויני (גבורי סידיבי) נאלצת לשכב עם מינוטאור (כן כן, החיה המיתולוגית) מסיבות מטופשות מדי מכדי להיכנס אליהן כאן. בוא רק נגיד שזה אכזרי ומסתיים במוות. יש כנראה סיבה שלגברים יש פנטזיה על בתולות ים, בעוד שלנשים אין פנטזיות דומות על יצורים מיתולוגיים אחרים. 

מראה שחורה: הנשיא, החזיר והאומה

רוב הסצנות ברשימה הזאת מנסות להיות סקסיות, או לכל הפחות להראות שני בני-אדם נהנים במידת מה, אבל יש סצנות בהן הסקס נועד לזעזע. זה בהחלט המקרה בפרק הראשון והאייקוני ביותר של אנתולוגיית האימה ״מראה שחורה״. לפני שנהפכה לפרודיה על עצמה שאפשר לסכם במילים ״טכנולוגיה = רע״, הפרק ההוא הציג את ראש ממשלת בריטניה מקיים יחסי מין עם חזיר כחלק מתכנית סחיטה מרושעת. כמובן שזו רק סדרת טלוויזיה, ואין פה שום קשר למציאות, נכון דיוויד קמרון? נכון? אה, אופס.

"פה גדול": המאמן סטיב מאבד את בתוליו

הקומדיה המצוירת של נטפליקס ידועה כסדרה המשתמשת בהומור כחול כדי לקדם גישה חיובית לסקס. אך לפעמים היא גם יכולה ללכת רחוק מדי. כמו במקרה של סצנת הסקס בין המאמן סטיב (ניק קרול) לאימא של ג'יי, שבזכות השילוב בין חוסר הניסיון של סטיב והיותו קצת הממ… מיוחד, הופכת את כל החוויה לקרינג'ית במיוחד. אז נכון, זה אולי מרגיש טיפה כמו תרחיש בו סטיב קארל היה משחק את הדמות שלו מ"והרי החדשות" גם ב"בתול בן 40", אבל לפחות אפשר להיות שמחים בשביל סטיב, אני מניח?

אף אחד לא רצה לראות את זה. מתוך "פה גדול", צילום מסך
אף אחד לא רצה לראות את זה. מתוך "פה גדול", צילום מסך

"בית חולים לילדים": ניק קרול הילד הקשיש מת

כנראה שניק קרול הוא מלך סצנות הסקס המביכות, כי הנה עוד אחת, מפרודיית דרמות בית-חולים של Adult Swim. ניקי הוא ילד בעל תסמונת נדירה שגורמת לו להראות זקן, או במקרה הזה – כמו ניק קרול באיפור של זקן. בסצנה הזאת ניקי לוקח כדור ויאגרה במקום את תרופות הלב שלו, אקט שחברתו ד"ר קאט בלאק (לייק בל) מפרשת כמחווה רומנטית. יש פה סקס עם זקן, שהוא בעצם ילד, שהוא בעצם ניק קרול, והוא גם מת בסוף. קשה לי לחשוב על משהו פחות סקסי, וניסיתי.

"האחיות המוצלחות שלי": חוויית הדור כאהן

בקומדיה של גלית חוגי ונועה ארנברג, האחיות שנושאות את שם הסדרה עושות לא מעט סקס עם פרטנרים שונים, ולא פעם, גם סקס מביך. ישנה את הסצנה המפורסמת בה אורית (דנה סמו) מקיימת סקס לוהט עם מורה המחשבים החתיך (לירון לבו), שאחרי האקט נהפך, למרבית האימה, לתם אהרון! אבל איך אפשר לא לדבר על סצנה שבאמת הגיעה לאתרי פורנו ברחבי העולם(!) בה מור (טס השילוני) שוכבת עם החבר שלה דור (דור כאהן) – סצנה שתוארה על ידי השילוני כ"המין בהסכמה הכי עצוב ומדכא שנראה אי פעם בטלוויזיה". היי, כשכוכבת הסצנה אומרת את זה בעצמה, אני לא יכול להתווכח, ולא משנה כמה הודים מבולבלים צפו בה.

איך הגענו לאתר פורנו? טס השילוני ודור כאהן ב-"האחיות המוצלחות שלי". צילום מסך, yes
איך הגענו לאתר פורנו? טס השילוני ודור כאהן ב-"האחיות המוצלחות שלי". צילום מסך, yes

פילדלפיה זורחת: דני דה-ויטו. זהו, צריך עוד? 

וכמובן שאי אפשר בלי הומאז׳ לסצנות סקס גרועות, שגם ביקום של "פילדלפיה זורחת" הייתה לסצנת סקס שלא צריכה להיות שם. באחד הפרקים הקלאסיים של הקומדיה הפרועה, החבורה מציגה סרט המשך שהם יצרו בעצמם לסדרת ״נשק קטלני״, בו פרנק (דני דה-ויטו) משחק את הנבל האינדיאני. מכיוון שפרנק משלם על הסרט, הוא דורש סצנת סקס, כמובן, והתוצאה מתחילה באופן צ'יזי ונגמרת באופן מזעזע. מבלי להעליב, דה-ויטו אינו האדם הסקסי בעולם, והוא משתמש בזה לטובתו, מזיע ועושה פרצופים וקולות מצחיקים/מגעילים במיוחד.

נתראה בסיוטים. דני דה ויטו ב-"פילדלפיה זורחת". צילום מסך
נתראה בסיוטים. דני דה ויטו ב-"פילדלפיה זורחת". צילום מסך

רוצים עוד כתבות על טלוויזיה? בואו לאתר החדש שלנו, "הספוילר", ותראו תראו