Time Out תל אביב About

Time Outתל אביב הוא חלק מרשת Time Out Global — רשת מדיה בינלאומית הפועלת ב-360 ערים מרכזיות וב-60 מדינות ברחבי העולם. Time Out הוא אחד ממקורות התוכן המקיפים והאמינים ביותר בתחומי התרבות, הקולינריה, הבילוי ותיירות עירונית. התוכן, שמתעדכן 24/7, נכתב ונערך על ידי צוות עיתונאים מקצועי מקומי בישראל, בהתאם לסטנדרטים של Time Out העולמית.
טיים אאוט

איזה ריז: היקום הקולנועי של "סקיבידי טוילט" בדרך למסכים

הומור אסלה. "סקיבידי טוילט". (צילום מסך/יוטיוב)
הומור אסלה. "סקיבידי טוילט". (צילום מסך/יוטיוב)

תופעת הרשת המאפיינת של דור האלפא, המבוססת על ראשים שמזמרים מתוך אסלות, בדרך לכבוש את העולם עם פרנצ'ייז קולנועי/טלוויזיוני בהובלת מלך סרטי האקשן מייקל ביי ("הרובוטריקים"), ואם אתם מרגישים זקנים זה כי זה נכון

25 ביולי 2024

בכל דור ודור הסיפור זהה – בני הנוער מתים לבדל את עצמם מהעולם, ולכן נדבקים לתופעה שהמבוגרים פשוט לא מבינים. זה, כמובן, לא יעצור אותם מלעשות מהתופעה כסף. ומכיוון שמילת הבאזז של התקופה היא סקיבידי, זה היה רק עניין של זמן עד שמישהו יקנה את הזכויות להפוך אותה לתופעה מאוסה. וזה רק הגיוני שהאדם שינסה לעשות מראשי-אסלה פרנצ'ייז יהיה מייקל ביי – האדם שהפך את טרנד הצעירים של האייטיז לפרנצ'ייז המצליח "רובוטריקים".

>>מלך הלהבות: באיזה עוד דרך יכול בן גביר להבעיר את המזרח התיכון?

כפי שדווח אמש (רביעי) במגזין ויראיטי, ביי רכש את הזכויות להוצאת הסקידיבי טוילט מהאינטרנט למסכים יותר גדולים דרך סוכנות הפיתוח "Invisible Narratives", שהוא מפעיל יחד עם אדם גודמן, מי שהיה נשיא אולפני פרמאונט. השניים לא מתחייבים כרגע על כך שבאמת יהיה סרט או סדרה, אבל מכוונים גבוה. "אנחנו לגמרי מנהלים שיחות על זה עכשיו, גם בצד הטלוויזיה וגם שיחה מוקדמת בצד הקולנוע" אומר גודמן. "הוא (מייקל ביי) בונה משהו שיכול להיות "הרובוטריקים" הבא, או ה-MCU הבא".

תופעת הסקיבידי טוילט החלה ב-7 בפברואר 2023, אז אלכסיי גרסימוב בן ה-23, שמנהל את עמוד היוטיוב DaFuq!?Boom! העלה סרטון קצרצר שמציג ראשים שיוצאים מתוך אסלה (שדומים באופן מאוד חשוד לשר התקשורת שלמה קרעי), ושרים את השיר סקיבידי של להקת ביג ליטל. סרטון האנימציה הביזארי תפס, ובמהרה הפך לסדרה בת 76 פרקים (!) של סרטוני אנימציה בני 5 עד 7 דקות שמתמקדים במאבק בין הטוילטים לסייבורגים. משם הדרך לויראליות והפיכת "סקיבידי" למילת סלנג חדשה שבומרים מנסים להבין היתה סלולה.

מכיוון שהפרויקט נמצא בשלבי פיתוח ראשוניים, מוקדם לומר אם ומתי יגיעו החומרים למסך, אבל אפשר להיות בטוחים שעובדים על זה במהירות שיא, כי צריך להכות בברזל בעודו חם, לפני שהמילה "אומפהלומפה" חוזרת לשימוש. לפי הדיווח הבימאי ביי עובד בצמוד לגרסימוב יחד עם ג'פרי ביקרופט, מעצב ההפקה הקבוע שלו, כדי לבנות את המותג כמשהו מבוסס ושלם יותר מאשר סתם עוד סרטון ויראלי, ושוקלים לפעול עם שילוב בין אנימציה ללייב אקשן, אבל טרם דווח אם שלמה קרעי יגלם את הדמות. כך או כך, אנחנו נשארים במעקב ומחכים לראות מתי יגיע הסרט הראשון על אנשי סיגמה.

רוצים לקבל את ״טיים אאוט״ למייל? הירשמו לניוזלטר שלנו
popup-image

רוצה לקבל גיליון טרי של TimeOut עד הבית ב-9.90 ש"ח בלבד?

(במקום 19.90 ש"ח)
כן, אני רוצה!