הבר שמוכיח שיש חיים גם אחרי שנות העשרים

הסקסי פיש הוא מקום של קשישים בני 40 שיודעים לבלות. אם זה מעודד או מייאש כבר תחליטו לבד

סקסי פיש. צילום: שירי כץ
סקסי פיש. צילום: שירי כץ

המאבטח בכניסה לסקסי פיש חסם את הדלת. "תעודות, בבקשה". "בנות כמה אתה חושב שאנחנו?", התחצפתי. הוא הביט בתעודה, עיווה את פניו והכניס אותנו פנימה – שם השאלה הפכה לברורה יותר. לא הרגשתי מוקפת בכזאת כמות של מבוגרים מאז הפעם האחרונה שהלכתי עם אימא שלי לעבודה, כשהייתי בת 10. פילסנו את דרכנו לאורכו של הבר ותפסנו את מבטה של הברמנית זריזת הידיים. מוזיקת הטכנו הברלינאית גרמה לנו להזמין מוסקו מיול (36 ש"ח). להפתעתנו לא רק שהמשקה לא התקרב בטעמו לקוקטייל המקורי, אלא גם גילינו שחויבנו בטיפ של יותר מ־20 אחוז עבורו.

האווירה במקום תוססת. חלק רוקדים, אחרים מתמנגלים והעייפים שותים משקה על הבר באין מפריע. הבחנו בנוכחות גברית מובהקת, עם וייב של דוד שלא ברור אם הוא באמת קשור אליך משפחתית ולא ברור מה כוונותיו כלפייך. מצד שני הרגשנו שאם נחפור במרצפות נמצא שם מאובנים של צרי כתף. בנים רווקים הנושקים ל־30 מלמעלה ומלמטה: אם אתם רוצים טעימה מהעתיד, לכו לסקסי פיש.

המשכנו לשאוב בחדווה את המוסקו שטעמו היטשטש בכל לגימה וניסינו לנחש במה עובדים באי במקום. האווירה תוססת, סקסית ומרוכזת בעצמה. קל להרגיש שמדובר בסצנה, וצריך להודות שמי שלא חלק ממנה עלול להרגיש אאוטסיידר בסיטואציה. כך או כך, ערב שהתחיל עם ספקות גדולים הפך לתקווה גדולה יותר: יש חיים אחרי שנות ה־20, אז תשמרו אנרגיות.

הווייב: פגישת מחזור שהסלימה
מרים: סצנה תוססת
מוריד: "הילדים אצלי הסופ"ש"
מתנגן: להיטי טכנו
מה חוגגים: גיל זה רק מספר
סקסי פיש, נחלת בנימין 63, תל אביב