כל העולם אורגזמה: כך תשיגו שלוש רמות שונות של עונג

העולם הוא הצדפה שלך. אוקיי לא בדיוק צדפה (צילום: שאטרסטוק)
העולם הוא הצדפה שלך. אוקיי לא בדיוק צדפה (צילום: שאטרסטוק)

כולן כבר יודעות, יש לקוות, על סוגי האורגזמה השונים מבחינה גופנית (דגדגנית, וגינאלית ואנאלית). מה שמעניין זה שלכל אחת מהן יש רמות עומק שונות ומגוונות, חלקן מתאימות להפסקה קצרה בזמן העבודה וחלקן יגרמו לכן לפרכס ולראות שחור. המטרה: טירוף חושים

24 ביולי 2022

אנחנו חיות בתקופה שכולה תענוג. אם פעם היינו צריכות לגשת למטפלות ולספריות בשביל להכיר את הסודות של המקדש הנשי של גופנו, היום הכל נגיש וזמין לנו ליטרלי בכף היד. כמובן שכולנו כבר יודעות ומכירות את סוגי האורגזמות במובן של חלקי הגוף שמפעילים אותן:

1. חיצונית דגדגנית
2. פנימית שמתחלקת לנקודת הג'י והאיי
3. אנאלית
4. וכמובן אורגזמה משולבת שמשלבת לפחות שניים מהסעיפים הנ"ל.

 מה שלא מספרים לנו זה שלכל אחת מהאורגזמות הללו יש רמות עומק שונות ומגוונות. וברגע שאת מבינה את זה לא רק שאת שולטת ואחראית יותר על העונג של עצמך, אלא שאת יכולה גם לנתב ולמנף את הסוגים השונים לאספקטים נוספים בחייך. לא סתם גברים מאוננים כל הזמן.

רמה 1: אורגזמה חדה

מדובר באורגזמה פיזית נטו, חדה וקצרה, כמעט כמו אפצ'י טוב. מעולה להקללת אווירה, הרמת ביטחון והפגת מתחים. זאת הרמה הכי בסיסית של האורגזמה שהכי קל להגיע אליה מאוננות נקודתית בראש נקי ממחשבות. אם את רגע לפני הגשת מצגת חשובה במשרד או כל רגע גורלי אחר, את יותר ממוזמנת ללכת לשירותים רגע ולשפשף איזה אחת קטנה ומהירה כזאת רק בשביל להפיג את המתח. אם אי פעם תהית למה גברים כל כך מלאים בעצמם זה כי הם מתרוקנים על בסיס קבוע. אצלנו הנשים זה אמנם לא פועל באותה הצורה אבל בהחלט מעניק את אותו האימפקט. וכן, אוננות בעבודה זו לא מילה גסה אם את ממוקדת מטרה וחדורת מוטיבציה.

בום. כן, בוס, רק מסייימת כאן משהו ובאה (צילום: שאטרסטוק)
בום. כן, בוס, רק מסייימת כאן משהו ובאה (צילום: שאטרסטוק)

רמה 2: אורגזמה גלית

כאן אנחנו מדברות על אורגזמה מעט חושנית יותר שמתבטאת בכיווצים ואחיזות. כזאת שכבר גורמת לך להזיע קצת. זאת אורגזמה אינטימית יותר, כזאת שאפשר להגיע אליה לבד ו/או עם פרטנר.ית. אורגזמה ברמה הזאת עוזרת להכלה רגשית והצפת תחושות. היא באה כמו גלים בגוף, והדרך הכי מהירה להגיע אליה היא בשילוב פינטוזים. אם בשביל אורגזמה חדה אנחנו צריכות דווקא לרוקן את הראש ולהתרכז בפיזי, פה האווירה והמסע המנטלי הם המפתח. תני לדמיון שלך להשתולל.

וואו. הו, כן, ריאן גוסלינג, בדיוק שם (צילום: שאטרסטוק)
וואו. הו, כן, ריאן גוסלינג, בדיוק שם (צילום: שאטרסטוק)

רמה 3: טירוף חושים

אבל טירוף חושים מוחלט. מנטלי, פיזי, אורקולי. זו כמובן האורגזמה הנחשקת ביותר, זו שגורמת לך לראות שחור, לפרכס והרבה פעמים גם להשפריץ. אם טרם חווית כזו אני ממליצה בחום להקדיש לזה ערב אם יש צורך. כאן אין דרך אחת מהירה לצערי, אבל אפשר לפחות להנות מהמסע ואפילו לקחת את זה למקום מדיטטיבי. תקשיבי לכל תחושה שעולה לך בגוף ותני לה לזרוק אותך חופשיה במחוזות התודעה, עם או בלי פרטנר.ית. חשוב לזכור שיש נשים שעד היום מנסות ועוד לא הצליחו ויש בחורות שמגיעות לרמות האלה מאז שגילו את האוננות. אין כאן נכון או לא נכון וזו לא באמת תחרות.

יששששש, אנחנו מפרכסים. האורגזמה הנחשקת ביותר (צילום: שאטרסטוק)
יששששש, אנחנו מפרכסים. האורגזמה הנחשקת ביותר (צילום: שאטרסטוק)

מה שכן, הדרך המומלצת ביותר להגיע לכל סוג של אורגזמה היא על ידי היכרות עמוקה עם עצמך והקשבה וסובלנות כלפי עצמך, כמה שזה קלישאתי. וכמובן שגם ויברטור טוב לא מזיק. עופו על עצמכן.

>> הוא האחד: המדריך למציאת הויברטור הנכון
>> מיניות מתפרצת: רובין מ"דברים מוזרים" מתפשטת