סקר הערים של טיים אאוט

בואו להוכיח שתל אביב היא העיר הטובה בעולם

כיכר דיזנגוף (צילום: Shutterstock)
כיכר דיזנגוף (צילום: Shutterstock)

בשנה שעברה תל אביב יצאה שיאנית הסקס והסמים. והשנה? ענו על סקר הערים הגלובלי של טיים אאוט וספרו לעולם מה אתם חושבים על תל אביב

11 בפברואר 2020

סקר הערים הגלובלי של Time Out חוזר: עשרות אלפי בני אדם בעשרות ערים ברחבי העולם נשאלים בימים אלה לגבי הערים שבהן הם חיים – איפה סצנת האוכל הכי טובה, איפה חיי הלילה הכי פרועים, מהי העיר הכי ידידותית ותושבי איזו עיר הכי מרוצים מהחיים. גם השנה תל אביב משתתפת, ואתם קובעים איך ניראה בעיני העולם. לחצו כאן להשתתפות בסקר.

בשנה שעברה התוצאות היו חד משמעיות: תל אביב היא עיר במאניה דפרסיה. אוכל טוב, חיי לילה מעולים, התרחשויות בכל מקום; ומצד שני חיים מהיד לפה, עם בדידות קיצונית וחרדות. הנה כמה נתונים מהסקר של 2019: תל אביב היא שיאנית הסמים – 39% מהתל אביבים השתמשו בסמים בשבוע שבו הם נסקרו ו־93% שותים אלכוהול כשהם יוצאים; תל אביב מקום שלישי במדד הסקס, מקום ראשון במדד הסטוצים (69% עשו סטוץ) ומקום שלישי בלצאת עם כמה אנשים במקביל. והנתון הפחות מחמיא: 57% מהתל אביבים סיפרו שהם בגדו בפרטנר שלהם.

הנה עוד כמה נתונים מהשנה שעברה: 65% לא יכולים לעבור שבוע בלי קפה (מקום ראשון מבין הערים), 27% לא יכולים בלי לעשן (מקום שלישי) ו-73% לא יכולים לדמיין את עצמם מתנתקים לשבוע מהרשתות החברתיות.

אז איך נצא השנה? זה תלוי רק בכם. היכנסו לסקר וענו. בסופו תקבלו, בהתאם לתשובות, את העיר שבה אתם חייבים לבקר ב-2020.