בואו להרים לעיר שלנו: השאלון התל אביבי של טיים אאוט

עיר שהיא מסיבה. Israel Calling בכיכר (צילום: גיא יחיאלי)
עיר שהיא מסיבה. Israel Calling בכיכר (צילום: גיא יחיאלי)

בשנה שעברה הגיעה תל אביב למקום ה-8 מבין כל ערי טיים אאוט בעולם. בואו להשיב על סקר הערים הבינלאומי של טיים אאוט לשנת 2022 ולהכריע: איך החיים בתל אביב? האם באמת יקר לכם מדי? פאן לכן במקסימום? כמה אנחנו אוכלים ושותים בחוץ? ומדוע העיר כה חרמנית?

ב-2018 היינו העיר שעושים בה הכי הרבה סקס, ב-2019 היינו העיר שעושים בה הכי הרבה סמים, וב-2020 כמו גם ב-2021 הכל התחבר יחד והוכתרנו כעיר הכיפית ביותר בעולם. כן, סקר הערים הגדול של רשת טיים אאוט העולמית שוב יוצא לדרך וברגעים אלה ממש משיבים מאות אלפי קוראים ברחבי העולם על שאלות שבוחנות את הערים שבהן הם חיים – היכן יוצאים לאכול הכי הרבה? איפה סצנת הדייטינג הכי סוערת? מהי העיר הכי ידידותית לילדים? ובאיזו מערי טיים אאוט בעולם התושבים פשוט מרוצים מהחיים? הצביעו והשפיעו.

תל אביב, יא יפה מרחוק, איך אפשר לא לאהוב אותך (צילום: שאטרסטוק)
תל אביב, יא יפה מרחוק, איך אפשר לא לאהוב אותך (צילום: שאטרסטוק)

בשנה שעברה הגיעה תל אביב למקום ה-8 ברשימת הערים הטובות בעולם, שיפור דרמטי לעומת המקום ה-11 ב-2020, המקום ה-15 ב-2019 והמקום ה-21 ב-2018. האם מגמת ההשתדרגות תישמר? סקר טיים אאוט הבינלאומי בוחן את מידת שביעות הרצון של התושבים מעירם, ובשנה שעברה אפשר היה להסיק באופן מובהק שהתל אביבים מאוד נהנים מהעיר שלהם, והם מיקמו אותה במקום השני בקטגוריית הערים שכיף לאכול בהן בחוץ, כשרק שנגחאי המהממת מקדימה אותה.

יאחתייייייי, תנוחי. מצעד הגאווה 2019 (צילום: אמיר לוי\גטי אימג'ס)
יאחתייייייי, תנוחי. מצעד הגאווה 2019 (צילום: אמיר לוי\גטי אימג'ס)

מלבד כיבוש קטגוריית "העיר הכי כיפית בעולם", תפסה תל אביב בשנה שעברה גם את המקום הראשון בקטגוריית "עיר טובה לאנשים כמוני", מה שמעיד כנראה לא מעט על ההומוגניות שלה ביחס לערים אחרות בעולם, ואת הפסגה בקטגוריית "עיר שבה אני יכול לבטא את עצמי", מה שמעיד כנראה על כך שכולנו פתיתי שלג מיוחדים ואינדיווידואלים שחבל"ז. באילו קטגוריות תצטיין תל אביב השנה בקרב הגדול שלה נגד הערים החשובות בעולם? רק אתם תקבעו. בואו וענו על הסקר ובסיומו נספר לכם כמה אתם אוהבים את תל אביב בעצמכם.