תשימו את זה ברקע: 10 סרטים מושלמים לנטפליקס אנד צ'יל

מתוך הסרט ידידים פלוס
מתוך הסרט ידידים פלוס

אלה סרטים שחשוב שלא יהיו מדכאים מדי, לא דוחים, אבל גם לא מעניינים או מותחים מדי. משהו שאפשר לעצור כשצריך בלי שתמצאו את עצמכם תוהים באמצע העניינים איך הכלב החמוד ימצא את הדרך הביתה. קבלו כמה המלצות

24 במרץ 2022
הכתבה פורסמה במקור באתר החדש שלנו, "הספוילר" – ותראו תראו
ההגדרה המילונית (אוקיי, האורבן דיקשיונרי) ל"נטפליקס אנד צ'יל" היא "משהו שאומרים להורים כשהחבר.ה שלך בא.ה לשכב איתך". אנחנו אנשים בוגרים, אז במונחים שלנו מדובר במפגש בעל מטרה מסוימת, אבל בקטע רגוע. אף אחד לא יזנק על אף אחד ברגע שהוא עובר את דלת הכניסה לדירה. נרגעים קצת, שותים משהו, רואים שטויות בטלוויזיה – עד שמגיע הרגע הנכון להעביר הילוך. לא קל לבחור סרט מתאים למאורע כזה. ברור שכל אחד וטעמו, אבל המטרה שלא יהיה יותר מדי – לא מדכא מדי, לא דוחה, אבל גם לא מעניין או מותח מדי. משהו שאפשר לעצור כשצריך בלי שתמצאו את עצמכם תוהים באמצע העניינים איך הכלב החמוד ימצא את הדרך הביתה. וכן, יש לנו כמה המלצות.

1. "ספיידרמן: השיבה הביתה" / "ספיידרמן: רחוק מהבית"

סרטי מארוול הם כנראה המכנה המשותף הקולנועי הרחב ביותר בימינו, וספיידרמן הוא הגיבור האחד שכולם, גם אנשים ללא עצם גיקית אחת בגופם, מכירים ומחבבים. שני הסרטים האלה הם ברירת המחדל הכי קלה בעולם – לא צריך להתפלפל או להשוות טעמים, פשוט זורמים עם סרטי תיכון חמודים, קלילים ומגניבים, אבל כאלה שגם קל לזפזפ מהם לפעילות יותר מעניינת.

2. "אירוויזיון: סיפורה של פייר סאגה"

הסרט הזה מתאים לשני מצבים עיקריים: 1. אתם עייפים וצריכים איזה אפר שיקפיץ קצת את האווירה עם שירים קליטים ובדיחות מטופשות. 2. אתם שיכורים ו/או מסטולים ורוצים לראות משהו צבעוני וקצת ביזארי. כך או כך יהיה כיף, ויהיה פסקול נחמד ברקע כשיימאס לכם.

3. "אליסה ומרסלה"

סיפור אהבה לסבי היסטורי, עם יומרות איכותיות (=הוא בשחור לבן) ושתי גיבורות יפות בהגזמה. אליסה ומרסלה נפגשות כנערות בבית ספר כפרי, מתאהבות בטירוף תוך בערך שתי שניות, נוגעות אחת בשנייה הרבה ואז מופרדות בכוח. שנים אחר כך – וארבעים דקות לתוך הסרט – הן נפגשות שוב וסוף סוף זוכות לממש את אהבתן, במובן התנ"כי. יש עוד הרבה עלילה אחר כך, אבל בואו, זה כנראה יהיה הקיו שלכם להמשיך לשלב הבא של הערב.

4. "הבוס שלי בדייט"

היא אולי קיבלה את אחד השמות העבריים הכי מביכים בספרייה, אבל Set It Up היא למעשה אחת הקומדיות הרומנטיות היחידות בנטפליקס שבאמת שווה צפייה. העלילה פשוטה ומוכרת – שני עובדי משרדים מחליטים לשדך את הבוסים שלהם כדי להפחית מעומס העבודה, ועל הדרך הופכים לחברים קרובים/משהו מעבר. לא סרט בלתי נשכח, אבל מספיק חמוד ומצחיק כדי שתרצו לראות את ההמשך גם אחרי הצ'יל.

5. "האביר האפל"

בואו, כולם ראו את זה. אין כאן שום מתח או ניסיון לעקוב אחרי העלילה, זה פשוט משהו מוכר ובטוח שנופל תחת ההגדרה "סרט", כי אתם בכל זאת ג'נטלמנים. מה, לגשת ישר לעניין? מה פתאום, הנה, שמתי סרט. הבה "נצפה בו". החלקים הלא-סקסיים מגיעים רק בחלק השני, וכידוע לכל מי שצפה בסרט (שזה ליטרלי כולם), לוקח הרבה מאוד זמן להגיע לשם.

>>>אל תדאגו, זה קורה לכולם: סצנות הסקס המביכות ביותר בטלוויזיה

6. "לא יכולה בלי זה"

סרט מז'אנר הרמז הברור אך לא ברור מדי. כן, זה סרט קלאסי בז'אנר החרמנות המצולמת היטב, אבל הוא גם מוסיף נקודות זכות איכותיות על הדרך (זה ספייק לי! זה אינדי! עשיתי קורסים בבניין מקסיקו!).

7. "עיניים עצומות לרווחה"

כמו הסעיף הקודם אבל פי אלף יותר. אם חושבים עליו לעומק, הסרט הזה אולי סקסי אבל גם מעורר מחשבות מטרידות על אהבה, מחויבות וכל אלה. אבל לא באנו לחשוב לעומק היום, רק לראות אנשים יפים מתחרמנים.

8. "איזו מין שכנה"

אוקיי, זה כבר רמז חסר בושה לחלוטין, צעד אחד מלהפעיל את "365 ימים" או איזה "חמישים גוונים של אפור". לפחות, בניגוד לשני המביכונים הנ"ל, כאן מדובר בקומדיית תיכון מטופשת אבל חיננית. אם נולדתם לפני 1997 יש סיכוי סביר שלאחד מכם היה פעם קראש על אלישה קטברט ו/או אמיל הירש, והעלילה על התיכוניסט החננה שמתאהב בשכנתו כוכבת הפורנו לשעבר מעבירה את הזמן אבל לא מצריכה מאמץ מוחי או מחויבות רגשית של ממש.

9. "ידידים פלוס" / "קשר לא מחייב"

לרגע קצר בתחילת העשור הקודם, הוליווד החליטו שיזיזות זה ה-דבר שיצעיד את הקומדיות הרומנטיות השחוקות שלה אל העתיד. זה לא קרה, אבל יצאו לנו מזה שני סרטים קלילים על סקס מזדמן. אם הכל ילך כמו שצריך, עד שהזוגות היפים והלא מעניינים יגיעו לשיחת "יחסינו לאן" המטרחנת, אתם כבר לא תהיו צופים מאוד קשובים.

10. "משמר המפרץ"

הסרט הזה איננו צפי. לא, באמת, הוא נורא. זה בעצם יתרון במקרה זה, מהסיבות הבאות: 1. אנשים יפים בבגד ים צמוד/בלי חולצה, רצים על החוף, מצילים אנשים וכן הלאה. 2. זה סרט כל כך מטומטם שבכמה סצנות שתראו מתוכו תוכלו להתאחד סביב הלגלוג המשותף עליו. 3. הוא כה גרוע שתעדיפו לעשות כל דבר מלבד להמשיך לצפות. עזבו סקס, אתם תעדיפו אפילו לסדר חורף-קיץ בארון או לעשות כלים.

רוצים עוד המלצות צפייה? בואו לאתר החדש שלנו, "הספוילר", ותראו תראו