נטפליקס לילדים: 10 סדרות וסרטים מומלצים בדיבוב לעברית

הילדים עוד לא מסתדרים עם כתוביות ולאף אחד אין כח לבדוק מה מדובב לעברית? הנה 10 סרטים מתאימים לכל המשפחה

"מפלצת של מלון"
"מפלצת של מלון"

הדרדסים

בשקט בשקט, בלי שנשים לב, נטפליקס הביאה את העונה הראשונה של "הדרדסים" המקורית מ-1981, שבה 52 פרקים של נוסטלגיה. הילדים שלכם חייבים להכיר את זה, ואתם זקוקים לברייק מהחיים עצמם. כשתסיימו את הסדרה יחכו לכם גם שני הסרטים מהעשור השני של שנות האלפיים.

קפטן תחתונים

סרט של דרים וורקס המבוסס על סדרת ספרי הקומיקס באותו השם, במרכזה שני תלמידי כיתה ד' שובבים שהמציאו גיבור על בסיס המאפיין העיקרי של גיבורי על: הוא עף כשהוא לבוש בתחתונים. אחר כך הם גם הצליחו להפיח חיים בדמות כשהם היפנטו את מנהל בית הספר שלהם, מר פיפיש, וגרמו לו להאמין שהוא קפטן תחתונים. בנטפליקס זמינה גם סדרה בת שלוש עונות.

קונג פו פנדה

פו, דב פנדה צעיר ושמן, חולם להפוך לאמן קונג פו. כשהוא מגשים את החלום הוא מגלה שעליו להתמודד מול נמר שלג אכזר שלמד אצל שני מאסטרים. סדרת הסרטים משובצת במשלים וייצוגים של תכונות בבני אדם, ומסתתרים שם לא מעט שיעורים לחיים.

בייבי בוס

עלילת הסרט המצליח הזה מבוססת בגמישות על ספר ילדים באותו השם מאת מרלה פראזי, שיצא ב־2010. במרכז הסרט ניצבת קנאת אחים: טים בן ה־7 מקנא באחיו התינוק, שמדבר מהר ומסתובב עם תיק עסקים. תזרמו, נו. כשהוא מנסה לזכות בחזרה בתשומת הלב מהוריו הוא מגלה שמנכ"ל של חברה גדולה רוקם מזימה שבמרכזה אחיו התינוק, ואם היא תצליח היא תאיים על קיומה של האהבה בעולם. כדי לסכל את המזימה האחים חייבים להשלים ולאחד כוחות, ובכך להציל גם את הוריהם. נטפליקס כבר הסירו את הסרט, אבל כעת מחכות לכם שלוש עונות של סדרה המבוססת על הסרט, בשם "בייבי בוס, גדול בעסקים".

הדרקון הראשון שלי

הסרט הנפלא הזה נכנס לרשימה כהמלצה חמה־חמה, וגם הוא מבוסס על סדרת ספרי ילדים, אם תרצו להרחיב את החווייה. בעולם בו חיים דרקונים לצד בני אדם, ישנו נער ויקינגי צנום בשם היקאפ (שיהוק, בעברית) שאביו הוא מנהיג השבט הדומיננטי והחזק. אנשי השבט לוחמים בדרקונים, וכדי להשתלב הילד מצליח ללכוד דרקון שחור – אך מתקשה להרוג אותו. השניים הופכים להיות חברים ממש טובים, ומשם מתחיל המסע המסובך שכולל את גילוי הידידות, תלאות משותפות וכמובן סוף מחמם לב. בנטפליקס זמינים כל שלושת הסרטים בסדרה.

מפלצת של מלון

עוד סרט נהדר שמומלץ לראות עם הילדים. דרקולה מנהל מלון מפלצות בטרנסילבניה, שמגן עליהן מפני בני האדם. מגיעות אליו לחופשה מפלצות סלבס, בהן פרנקנשטיין ואשתו, ביגפוט, וגם מורי המומיה, אנשי הזאב ועוד. כשמגיע יום ההולדת של בתו מייוויס היא משתוקקת לצאת החוצה לעולם, אך אביה מסרב בגלל אירוע טראומתי מעברו. לבית המלון מגיע בטעות נער אנושי, ואז זה מתחיל להיות מעניין.

שרק

הסרט על היצור הירוק אמנם מיועד לילדים, אבל הוא מלא בבדיחות למבוגרים ולמעשה זוהי פרודיה על סיפורי אגדות. מהפסקול כולם ייהנו, גם אם כבר ראיתם את הסרט – בנטפליקס מחכים לכם לא פחות משבעה תכני "שרק".

מתוך "שרק"
מתוך "שרק"

סרט לגו

הסרט של האחים וורנר מ-2014 מתרחש ביקום לגו, בו דמות לגו בשם אמט מזוהה בטעות כבונה-על מיוחד והוא מגויס לעצירת עריץ לגו גדול בשם לורד ביזנס, שזומם להדביק את כל היקום בדבק מגע. אל אמט מצטרפת לוחמת, נביא זקן וחבורה של בנאי-על, בהם גיבורי על – באטמן, וונדר וומן ועוד.

ספייס ג'אם

הקלאסיקה מ-1996 בכיכובם של מייקל ג'ורדן והלוני טונס שצריכים להתגונן מפני חייזרים שפלשו לכדור הארץ ורוצים לחטוף אותם. סרט מושלם לכל המשפחה.

אוטובוס הקסמים

לרשימה הזאת השתרברבה סדרה אחת שכל ילד חייב להכיר. אין צורך אמיתי להציג את "אוטובוס הקסמים", נכון? יאללה, גברת פריזל קוראת לכם לעלות לאוטובוס.