פופקורן טיים: כל הקרנות הסרטים החינמיות שצפויות בשארית הקיץ

גן הפסגה קיץ שעבר, היה לוהט. ליטרלי. צילום: ברק ברינקר
גן הפסגה קיץ שעבר, היה לוהט. ליטרלי. צילום: ברק ברינקר

איך יודעים שהגיע קיץ? נכון - חום מטלטל נפש וההקרנות החינמיות של סרטי קולנוע ברחבי העיר. איפה תוכלו להינות מסרטי קאלט, מי ידאג לכם לסרטים עם הילדים, ואיך שורדים את החום הזה גם עם מזגן, מה זה למה לא עובד לנו? כל התשובות (חוץ מהאחרונה) כאן

הקיץ הגיע ואיתו האירועים החינמיים בתל אביב, וכשאנחנו אומרים אירועים אנחנו מתכוונים להקרנות סרטי הקאלט מכל הזמנים. בשנים האחרונות החלה מגמת עלייה הן בעיריית תל אביב (וגם בעסקים פרטיים) לקיים הקרנות חינמיות של סרטים. אולי זה כי מחירי הכרטיסים לסרט עולים ועולים וכולם מחפשים אלטרנטיבה חינמית וזולה יותר, ואולי כי פשוט כיף לשבת כולם ביחד ולצפות בהקרנה של סרט שלא צפיתם בו מלא זמן. כך או כך, אנחנו אומרים תודה ושותקים. אז איפה תוכלו למצוא הקרנות סרטים חינמיות, איזה סרטים הולכים להקרין לכם, איפה כל הטוב הזה יתקיים ובאיזה שעות? רשימה מתעדכנת, שמרו וצפו.

יאללה, בואו לצפות במשהו, כמה זה כבר עולה לכם? כלום. זה חינם. צילום: גיא יחיאלי
יאללה, בואו לצפות במשהו, כמה זה כבר עולה לכם? כלום. זה חינם. צילום: גיא יחיאלי

יולי

גם כשהקיץ יתחמם יותר ההקרנות ממשיכות בנמל תל אביב בשעה 20:00 עם סרטים לילדים וכל המשפחה, ועוד בדיבוב לעברית, עם "מותק של מפלצת" (31.07). 

אוגוסט

ההקרנות בנמל ימשכו גם בחודש אוגוסט, עם הסרטים "עולם מוזר" (21.8) ו-"נשמה" (28.8). יהיה חם ומגניב, אבל לפחות יהיה גם משהו נחמד לעשות עם הילדים. קולנוע בגן פסגה ביפו ממשיך את החגיגה שלו בימי רביעי עם ״ספיישל ניר וגלי: כלבים וחיות אחרות״ (2.8) וספיישל חגיגות 100 לדיסני (9.8) עם הסרט ״101 כלבים דלמטיים״, תביאו את הילדים וגם את הכלבים.

איזה כיף לכם, סרטי קאלט בגן הפסגה (צילום: גיא יחיאלי)
איזה כיף לכם, סרטי קאלט בגן הפסגה (צילום: גיא יחיאלי)

שבוע לאחר מכן (16.8) יארח בקולנוע פסטיבל קולנוע לייב עם ״האיש עם מצלמת הקולנוע״ ופסקול חי שילווה את המופע שיבוצע על ידי תאי רונה. ואם אתם גולשים, דעו שגן הפסגה עתיד לארח גם את Tel Aviv Surf Festival (23.8). את החודש גן הפסגה יסיים עם חגיגות 50 שנה לסרט ״קזבלן״ (30.8). אם כל הטוב הזה לא מספיק לכם, דעו שיש הקרנות חינם של הסרט ״הנוקמים״ בדיזינגוף סנטר, ההקרנה תתקיים לאורך שלושה שבועות במתחם מארוול שיבנה שם החל מהתאריך 6.8 עד התאריך 1.9. 

הטבות למחזיקי דיגיתל

הקרנות דיגיתל על גג בניין העירייה הולכות להתקיים עד סוף אוגוסט בחינם לנרשמים מראש. הפעם הם לא פוסחים גם על הילדים וגם על המבוגרים. בתאריך 7.8 תתקיים הקרנה למבוגרים של הסרט הישראלי "אחד בלב" ומפגש עם היוצרת טליה לביא. הרשמה ממש כאן. בגזרת הילדים, גם הם לא נשארים לבד, והסרט ״בדיחה של ממלכה עתיד להתקיים ב-14.8, ושבועיים לאחר מכן ב-28.8, שנייה לפני תחילת שנת הלימודים, תתקיים הקרנה של ״מסביב לעולם ב80 יום״. ההרשמה לסרטי הילדים ממש כאן.