השחקנית ההוליוודית חשפה: סשה ברון כהן הוא האסהול שלא חיכינו לו

תמונה שהולכת לככב הרבה עכשיו. רבל ווילסון וסשה ברון כהן ב"גרימסבי" (צילום: יחסי ציבור)
תמונה שהולכת לככב הרבה עכשיו. רבל ווילסון וסשה ברון כהן ב"גרימסבי" (צילום: יחסי ציבור)

העולם רועש בעקבות חשיפתה של רבל ווילסון באוטוביוגרפיה שלה על ההטרדות והבריונות שספגה מסשה ברון כהן על הסט של "גרימסבי". אבל האמת היא שווילסון כבר סיפרה את כל זה בזמן אמת ב-2016 ואף אחד לא רצה להקשיב. האם משהו השתנה מאז בעקבות #MeToo? תכף נראה

לא ראינו את זה בא, אבל בתכלס לגמרי ראינו את זה בא: כבר כמה ימים שהשחקנית האוסטרלית רבל ווילסון ("פיץ' פרפקט") מספרת לעולם שבספרה האוטוביוגרפי שיתפרסם בקרוב מוקדש פרק שלם לכוכב הוליוודי עמו עבדה בעבר שהוגדר על ידה כ"אסהול עצום", והתנהג אליה במהלך הצילומים באופן שאין אלא להגדיר אותו כהטרדה מינית מתמשכת. הבוקר חשפה ווילסון כי מדובר באליל הקומדיה סשה ברון כהן, והעולם כולו גועש.

>> סשה ברון כהן נגד הרשתות החברתיות: "אתם אחראים לתנועה האנטישמית הגדולה מאז הנאצים"

לדבריה של ווילסון, הצורך לחשוף אותו בשמו כבר כעת ולא להמתין לצאת הספר, נבע מכך שברון כהן שכר משרד יחסי ציבור ועורכי דין שאיימו עליה לגנוז את הפרק העוסק בו ובהתנהגותו, וכך הוסיף אסהוליות חדשה על אסהוליות ישנה. "לא יתבריינו עלי ולא ישתיקו אותי עם עורכי דין יקרים ומנהלי משברים", כתבה ווילסון בסרטון הריל הקצר שבו חשפה לעולם במי מדובר.

הריל של רבל ווילסון (צילום מסך: אינסטגרם)
הריל של רבל ווילסון (צילום מסך: אינסטגרם)

ווילסון וברון כהן נפגשו על הסט של קומדיית האקשן הכושלת "גרימסבי" שיצר ברון כהן ב-2016, בו כיכבו כזוג נשוי, ועל פי גרסתה של ווילסון לאורך הצילומים לחץ עליה ברון כהן ללא הרף להופיע בסצנת עירום. בעבר כבר סיפרה ווילסון על הלחץ שהופעל עליה להופיע בעירום, עד כי איימה להתקשר לסוכנות שלה ולהתלונן על הטרדה, ואמרה ש"בכל יום הוא היה כזה, 'פשוט תתפשטי, זה יהיה מצחיק, זוכרת את סצנת העירום שעשיתי ב'בוראט'? זה היה קורע'". בנוסף סיפרה כבר ווילסון בעבר כי בסצנה האחרונה שצולמה, זו שעבורה לא הסכימה להתפשט בה והוחלפה בה בידי כפילה, ביקש ממנה ברון כהן לתקוע אצבע בישבנו.

בזמן אמת כבר סיפרה ווילסון לא מעט על מה שעולל לה ברון כהן, סיפורים שעשו מעט מאוד רעש ב-2016 רגע לפני מהפכת MeToo#, ולא ברור איזה פרטים אם בכלל תוסיף האוטוביוגרפיה שלה שתראה אור בתחילת אפריל. נציגיו של ברון כהן טרם הגיבו לחשיפה של ווילסון, אך קו ההגנה הצפוי לפיו כך עובד ברון כהן מתוך הדמות, כדי להביך את השחקנים והלא-שחקנים סביבו ולייצר את אווירת הקרינג' הנכונה סביב הדמות שהוא מגלם, היה בעייתי עוד בימי עלי ג'י והפך בעייתי עוד יותר מאז.

סשה ברון כהן הוא לא הקומיקאי הראשון שמגלם דמויות של אסהולז ומתגלה ככזה בעצמו, כשהמקרה הבולט והצורב מכולם הוא לואיס סי.קיי כמובן, שחזר מהר מאוד להופיע מול אולמות מלאים (אבל הורחק מהטלוויזיה והקולנוע) למרות העדויות הרבות נגדו על תקיפות והטרדות מינית, אבל מועדון הסטנדאפ של המטרידנים כבר מלא וגדוש. ובכן, עוד אסהול הצטרף למועדון.