עבודת שורשים: ספריי ריביירה עוזר למי שעוד לא השלים עם הקרחת שלו

מתגעגעים לשערכם השופע? מוצר חדש יעבה את מה שנותר ויפתור את הבעיה למי שמתחיל להתקרח

היש והאין. כתבנו לפני ואחרי ספריי ריביירה. צילום: איליה מלניקוב
היש והאין. כתבנו לפני ואחרי ספריי ריביירה. צילום: איליה מלניקוב
22 ביוני 2015

מעולם לא הייתה לי בעיה עם קרחות. בתור מי שוויתר על שערו באופן וולנטרי עוד בגיל 15 לטובת ראש מגולח, לא הרתיע אותי יותר מדי להיות עירום קודקוד, כך שלא נבהלתי כשראיתי את הסימנים הראשונים לדילול אוכלוסין. אולי זו הסיבה שמוצרים לכיסוי, מילוי, החבאה, הסלקה ומחיקה של קרחות נראו לי מגוחכים. וזה עוד בלי לדבר על תסרוקת ההלוואה והחיסכון, שהדרך היחידה להפוך אותה למביכה יותר היא לצבוע את העסק בסגול ולהוסיף לכל העניין משב רוח.

לכן הייתי מעט סקפטי (חה!) כשניגשתי למוצר האנטי קרחתי שהונח לפניי. המוצרים מבית ריביירה מתיימרים להגן על פדחתי מעיניים בוהות. התכשיר, כפי שמפורט באתר הנוח למדי, מורכב מחומרים אורגניים המכילים סיבים בוני שיער. התערובת הזו, שמוגשת בצורת ספריי, אמורה לעבות את זקיקי השיער עד פי שלושה מעובי השיער המקורי ולספק מראה מלא יותר ששורד יומיים־שלושה – גם במים ועד לחפיפה הבאה. זהו, לא צריך כבר לצבוע את הנקודות הקירחות עם עיפרון עיניים שחור בתקווה שלא יֵרד גשם.

בתור קרחניסט מרצון אני אפילו לא יודע כיצד ממלאי הקרחות מתנהלים. המאמץ והעיסוק בהסתרה נראים לי מעייפים. אך לשם בחינת המוצר גידלתי במשך כמה שבועות את מה שנותר ממה שקראתי לו פעם שיער וחשפתי ברבים את גודל הנזק שהזמן והטסטוסטרון עשו בראשי. זה בכל זאת לא הפך אותי ללקוח האידיאלי עבור ריביירה. שיער כמו שלי, באורך כמה מילימטרים, לא מחמיא לתרסיס. כשאין מספיק עצים ביער, גם כמות העלים המרשימה ביותר לא תכסה את הקרחת.

עם זאת נראה שהתכשיר עצמו הוא דווקא פתרון מוצלח מאוד עבור בעלי השיער הדליל  -גברים או נשים. באזורים שבהם שרדו שערות, גם אם דקות וחלושות, עיבה אותן הספריי ויצר דבר שדמה לקו שיער. חבל שזה היה בערך חמישה ס"מ מצפון לקצה המצח שלי. נדמה שהספריי הוא פתרון נהדר לבעלי נקודות קירחות, אבל לא פתרון מספיק לבעלי קרחות של ממש. ביבי, זהו יום המזל שלך.

ספריי ריביירה, 260 ש"ח באתר rivierahair.com