קפה אדמונד פותחים עגלת קפה בגינת משחקים

החבורה המחזיקה בקפה אדמונד ובבר האודם ביהודה הלוי חונכת את אדמונד 90210, עגלת קפה ססגונית במרכז הקהילתי של בבלי ומרחיבה את היצע המוצרים של מותג משקאות הבריאות שלה

אדמונד 90210: ההיפסטרים באים לבבלי
אדמונד 90210: ההיפסטרים באים לבבלי
22 בספטמבר 2020

עגלת הקפה של אדמונד כבר הספיקה להתאקלם במרכז הקהילתי בבבלי שבו היא ניצבת. עם כל הסגירות/פתיחות/מגבלות, ההרצה שלה כבר נעשתה והתושבים התרגלו לנוכחותו של הקרון הצבעוני.

מחר (רביעי 22.9) אחרי התארגנות אחרונה תיפתח העגלה באופן רשמי במועד שבו תושבי השכונה הצמאים לקפה ומאפה זקוקים לה יותר מכל. מתכונת הטייק אווי תיעשה בדרך היצירתית של כניסה לאפליקציה ומשלוח עד לגדר הסמוכה של גן השעשועים, או, למי שבאמת נשאר בבית, במשלוחים שיצטרפו בהמשך.

אדמונד 90210
אדמונד 90210

תושבי השכונה (ומי שמתגורר במרחק קילומטר ממנה) יוכלו ליהנות משתי תערובות הקפה של אדמונד הנקלות בבית הקלייה שלהם, מכריכים טעימים במחירים שווים (למשל כריך "מקושקשת של בתי מלון" (22 ש"ח), מאפים, ומבחר משקאות הדיטוקס שאותם הם רוקחים במותג משקאות הבריאות שלהם הנקרא ווג'ראס.

"יש דרישה מהשכונה שנהיה בסביבה וגם לנו משעמם" צוחק שילה חדד, אחד הבעלים "עוד לא לגמרי ברור לנו באיזו מתכונת המקומות שלנו יפעלו בחודשים הקרובים אבל אנחנו מתארגנים למשלוחים ובעיקר מנצלים את הזמן לפיתוח עוד מוצרים של ווג'ראס, מותג המשקאות שלנו".

ווג'ראס ביי אדמונד (צילום: מוש)
ווג'ראס ביי אדמונד (צילום: מוש)

בין השאר נמצאים בפיתוח (ויוגשו כבר בשבוע הבא) שלושה סוגי לימודה צבעונית – כחולה, ורודה וצהובה העשויות מחומרים טבעיים ללא תוספת סוכר ומעושרות במגוון סופר פודס כמו ספירולינה, קולגן, מיצוי סלק וג'ינג'ר. חטיף חומוס מיוחד המיועד לילדים (אבל חדד מבטיח שיהיה טעים גם להורים), וממרח חומוס העשוי מהחומרים המובחרים ביותר "אנחנו משתמשים רק בשמן זית ואפילו המלח שלנו הוא המלח הטוב ביותר – אנחנו משתמשים בשבבים של מלדון".

קפה אדמונד נפתח ב2017 באלנבי 99 בידי שילה חדד, נאור דוד, רפאל אשכנזי ושי ברט ונסגר באוגוסט 2019. בדצמבר באותה השנה הוא נפתח מחדש ביהודה הלוי 33 והפך את המקום למתחם תרבות שוקק שבו פועל גם סטודיו לקעקועים, בר האודם הנמצא אף הוא בבעלות הבעלים של אדמונד ואת בית הקלייה ומותג המיצים שלהם.

"באדמונד ביהודה הלוי אנחנו מייצרים את האוכל והמיצים וקולים את הקפה, ומובילים אותם פעמיים ביום לבבלי. אדמונד ביהודה הלוי מעולם לא עבד במשלוחים, ואני מעריך שבשבוע הבא נתחיל להוציא ממנו משלוחים גם בוולט", אומר חדד.

טולדנו 6, מתנס בבלי