יפה לה, לעדיקה: מותג האופנה ההיסטרי Adika מתרחב לתחום הביוטי

אחרי שהראו לנו קניות אונליין מה הן ואחרי שתי חנויות פיזיות, הכריזו בעדיקה על השקת קטגוריית Adika ביוטי, שבה יימכרו מותגים בינלאומיים ואביזרי קוסמטיקה בייצור עצמי

עדיקה ביוטי, אנחנו מוכנים. צילום: ערן סלם
עדיקה ביוטי, אנחנו מוכנים. צילום: ערן סלם
18 בינואר 2018

תוכן שיווקי

עדיקה שינתה כל מה שאנחנו יודעים על קניות אונליין בארץ. הבגדים והאקססוריז שלה, אליהם התווספו גם מוצרי עיצוב לבית, סחפו את הארץ משנת 2012 והפכו למעצמת אופנה שלא מפסיקה לשגר אלינו טרנדים וסטייל. כעת, אחרי שבשנה האחרונה קמו למותג שתי חנויות פיזיות, קיבלנו את הבשורה הטובה ביותר שיכולנו לייחל לה: עדיקה תציע גם מוצרי איפור, יופי וטיפוח.

יפה לה, לעדיקה. צילום: גיא כושי ויריב פיין
יפה לה, לעדיקה. צילום: גיא כושי ויריב פיין
קבוצת רכישה, מישהו? צילום: ערן סלם
קבוצת רכישה, מישהו? צילום: ערן סלם

מבחר מוצרי הביוטי והקוסמטיקה יכלול בין היתר את המותגים ל'אוקיסטן, מייבלין ניו יורק, לוריאל, גרנייה, ESSIE, Eva-NYC, דרמגלאם ועוד. לצדם יימכרו מארזי קוסמטיקה וטיפוח ייחודיים ובלעדיים לאתר שהותאמו לקהל הלקוחות של עדיקה ולצורכיהן. המותג אף ייצר וימכור באופן בלעדי אביזרי קוסמטיקה נלווים כמו מברשות איפור, ארגוניות איפור ותיקים, והכריז על תכנונים לשיתופי פעולה ומוצרים בלעדיים שישווקו באתר בלבד. טווח המחירים גם הוא תאווה לעיניים ועומד על 9־239 ש"ח.

יפה לה, לעדיקה. צילום: גיא כושי ויריב פיין
יפה לה, לעדיקה. צילום: גיא כושי ויריב פיין

כל המוצרים שיוצגו בקטגוריית הביוטי החדשה של המותג נבחרו בקפידה מתוך היכרות עם ההעדפות והצרכים של הלקוחות. כך, בדיוק כפי שהמותג מתרגם לכולנו איך ללבוש בהצלחה את הטרנדים הכי נכונים של ארון הבגדים – יסמנו עבורנו ב-Adika את המוצרים שישדרגו לנו את שגרת הטיפוח.

"כניסת קטגוריית הקוסמטיקה לאתר טבעית", אומרת אורנה אלוביץ, משנה למנכ"ל עדיקה, "הבנו שסטייל נוגע בכל פרט מחיינו, בארון הבגדים, בסביבה הביתית וכעת גם בשולחן האיפור. אנחנו מבטיחים להמשיך לרגש את לקוחותינו בשיתופי פעולה מעניינים ובהשקות ייחודיות ובלעדיות לאתר". אתם כבר מתרגשים? אנחנו לגמרי.

המותגים הנחשקים במחירים מטריפים. צילום: ערן סלם
המותגים הנחשקים במחירים מטריפים. צילום: ערן סלם

 

כל הפרטים באתר Adika