עד סוף הקיץ: הברים הכי חמים

עם העלייה בטמפרטורות מתמלאת העיר בברי פופ אפ ובפתיחות המיועדות במיוחד לצנן לכם את הלילות החמים. 7 ברים שכדאי לכם לבקר בהם ממש עכשיו

פור דו סול. צילום: שלומי יוסף
פור דו סול. צילום: שלומי יוסף

ורנדה

הפופ אפ החם מבית היוצר של קבוצת נוקס (קנטה, רובי, אמש) מעוצב בהשראת טולום במקסיקו והשקיעות הנצפות ממנו מרהיבות לא פחות. התפריט נבנה על ידי השף כפיר ינין (קנטה) ומתבסס על מנות חלוקה כגון ברוסקטת סלט קיסר וטאקו קריבי (49 ש"ח) וקינוחים כמו מלבי ופלטת פירות העונה. מרבית הקוקטיילים בתפריט מבוססים על מרטיני ונמכרים במחיר אחיד. מומלץ לנסות את קוקטייל אמארו ורדה עם אמארו מונטנגרו, פסיפלורה, ליים וסודה (52 ש"ח). הסגירה מתוכננת לסוף אוקטובר, אז קחו את הזמן אבל אל תפספסו.

הירקון 115 תל אביב, צמוד למלון שרתון.

ראשון־חמישי 18:30־אחרון הלקוחות, שישי־שבת 13:00־אחרון הלקוחות, הזמנות דרך פייסבוק ואינסטגרם

ורנדה. צילום: מור פורהנג
ורנדה. צילום: מור פורהנג

סטאי בר

בלב יפו שוכן מלון פאר יוקרתי ויפהפה שהוקם על חורבותיו של בית כלא עותמני מן המאה ה־13. אי אפשר להתעלם מרחש הגלים המתנפצים והשקיעות עוצרות הנשימה שמתמזגות עם הנוף העתיק. אפשר לבחור בין ישיבה בסטאי בר או בגזיבו טראסה, להתענג על תפריט סושי של השף יהודה עמר זוכה "מאסטר שף" וליהנות מהבריזה. במומלצים כאן סטאי רול ספייסי טונה – טרטר טונה בתיבול יפני חריף, מלפפון, קנפיו עטוף באבוקדו וטונה וספייסי מיונז (68 ש"ח) ומרגריטה תות – טקילה פטרון, קוואנטרו ומונין תות (60 ש"ח).

דוד רזיאל 22 יפו.

ראשון־חמישי 10:00־1:00, תפריט סושי 16:00־23:00, גזיבו טראסה כל יום 12:00־21:00,  03-6010000 

סושי ויין, או במילים אחרות – החיים עצמם. הבר במלון סטאי. צילום: אסף פינצ'וק
סושי ויין, או במילים אחרות – החיים עצמם. הבר במלון סטאי. צילום: אסף פינצ'וק

פור דו סול

אומרים שהשקיעות הכי יפות בסוף העולם, אבל מתברר שלא צריך להרחיק מעבר לרחוב הירקון: פור דו סול של אמיר אפרתי (פאנה פו) בכיכר אתרים, מספקת שקיעה מהיפות שראינו לצד קוקטיילים מרעננים בקומת הגג שנפתחת בכל יום סמוך לשקיעה ועד אחרון הלקוחות. נסו את קוקטייל ג'ינג'ר פאנה – ג'ין, ליים, תפוח ירוק, סירופ פסיפלורה ומלפפון (54 ש"ח), ואל תשכחו להצטייד בדייט שיצדיק את כל הרומנטיקה הדביקה הזאת.

הירקון 165 (כיכר אתרים) תל אביב.

כל יום מ־11:00, ארוחות בוקר עד 17:00. גג: ראשון־רביעי 17:00־אחרון הלקוחות, חמישי 15:00־אחרון הלקוחות, שישי־שבת 12:00־אחרון הלקוחות, 050-3061916

פור דו סול. כיכר אתרים אבל אחרת. צילום: שלומי יוסף
פור דו סול. כיכר אתרים אבל אחרת. צילום: שלומי יוסף

גואט

לא מדובר בעז אלא בקיצור של Greatest of all times – הלאונג' בר החדש מבית קבוצת ג'ימי הו וספיק איזי. המקום עוצב בהשראת ברים ניו יורקיים ומספק חוויית בר הכוללת דינר אנד פארטי בתפריט אסייתי עשיר שנבנה על ידי השפים איגור קוגאי ופרנק אזולאי. מומלץ להתרענן עם קוקטייל לה ג'ינג'ר – ג'ין הנדריקס מושרה עם זעפרן, בולדוג ג'ין, סן ג'רמן, ג'ינג'ר, לימון ודון גווידו (59 ש"ח) לצד סשימי בלופין – טונה אדומה, טרטר פירות טרופיים וריחן סגול (60 ש"ח). אז אם בא לכם לאכול ולרקוד זה המקום, ואם חפצה נפשכם במסיבה עד הבוקר רדו במדרגות לג'ימי או לחלופין עלו להירגע בגג של הספיק. המקום נמצא בהרצה עד סוף יוני.

שד' רוטשילד 24 תל אביב.

כל יום 20:00־אחרון הלקוחות, הזמנות דרך פייסבוק ואינסטגרם

העז והגואט. צילום: אלברט לאלמייב
העז והגואט. צילום: אלברט לאלמייב

ביץ' קלאב

בטיילת הרברט סמואל נפתח מתחם חדש דנדש ולוהט לקיץ, עם אווירה שיקית וכיפית של רוח נעורים. לצד מועדון הגלישה הפועל במתחם ניצבת המסעדה Seayam המציעה תפריט אוכל ואלכוהול קליל שמתאים בדיוק לחוף. על דק עץ מול הגלים אפשר ללגום מגוון קוקטיילים (54־48 ש"ח), סאקה צונן או בקבוק יין לבן קריר. נוסף על כך, כמובן, יש מנות אסייתיות מעולות המתאימות בדיוק למזג האוויר השרבי, בהן סביצ'ה דג ים (61 ש"ח), סושי (78־56 ש"ח) וסלט קלמרי (56 ש"ח).

הרברט סמואל 5 תל אביב.

כל יום 8:00־19:00,  03-7977966  

 

אספרנטו

לכבוד השמש הקופחת נפתח בגג מול מלון הקרלטון בר האספרנטו. המקום, מבית סורה מארה, פועל זו השנה החמישית בימים החמים בלבד, ומציע, מלבד נוף עוצר נשימה לים, תפריט אלכוהול עשיר ומגוון מנות ברוח ים תיכונית. כגון פוקאצ'ה חרוכה הישר מהטאבון (19 ש"ח), טרטר דג ים בטחינה (51 ש"ח), וסלט ים תיכוני (47 ש"ח). הכניסה למקום היא מגיל 25, אז לא תיאלצו להתחכך בנוער.

אספרנטו

טרן און דה לייט. צילום: אלברט ללמיאב
טרן און דה לייט. צילום: אלברט ללמיאב

לייט

אם יש מקום ששום תל אביבי לא מעז לצאת אליו הוא הנמל. האם השנה צפוי מהפך? לאחר כמה שנים שהלייט האוס היה מקום הבילוי של עולים לרגל, הוא הוחלף במועדון חדש בשם לייט מבית קבוצת נוקס (ורנדה, רובי, קנטה), שהחליטו לשפץ את המקום, לפצל אותו לשתי רחבות עם די.ג'יי ולהחזירו לתל אביבים. במקום יש ליינים משתנים: היפ הופ בראשון, טכנו בשני ובשישי, רגאטון בשלישי, 35+ ברביעי ובחמישי ובשבת מיינסטרים. בתקופה הקרובה צפויים במקום שני אירועים: יום הולדת 7 לרובי (9.6) וליין דרעק לכבוד מצעד הגאווה (12.6). האם המקום השתנה? ימים יגידו.

האנגר 23 נמל תל אביב.

ראשון־חמישי 22:00־אחרון הלקוחות, שישי־שבת 12:00־19:00, 22:00־אחרון הלקוחות, 050-4222444