עוברת צד: ריהאנה עוזבת את אדידס לטובת פומה

ריהאנה נוטשת את אדידס לטובת חוזה רב-שנתי שנחתם היום (16.12) בגרמניה עם חברת פומה

ריהאנה. יח"צ
ריהאנה. יח"צ
16 בדצמבר 2014

​שת"פ סניקרס אופנתי חדש מבעיר את עולם המוזיקה – כבר בנובמבר החלו השמועות על כך שריהאנה תעזוב את החוזה השמנמן עם אדידס לטובת פומה ​והיום היא אישרה זאת בצינורות המקובלים, חשבון האינסטגרם המתקמבק שלה. בתמונות שהעלתה היום מציצה נעל טניס קלאסית בשילוב פלטפורמה שהפכה אותן לקריפס שהיא מתאבססת עליהן, אך לא ברור האם מדובר בפריט שיופיע בקולקציה.

on the dotted line. #PUMA

Ein von badgalriri (@badgalriri) gepostetes Foto am

השילוב של פניני השאנל הקלאסיות עם הסניקרס מעורר עניין רב בקו שריהאנה תוביל בתור מנהלת הקריאייטיב החדשה של קו הנשים של המותג. הזמרת חתמה על חוזה רב-שנתי ונפגשה עם מנהלי המותג הגרמני לפיתוח הדגמים הקלאסיים והתאמתם לסטייל הבולט שלה ועיצוב דגמים חדשים.

the face you make when you the Creative Director of a sportswear company #PUMA Une photo publiée par badgalriri (@badgalriri) le


ריהאנה מצטרפת לפרנזטורים הנוספים בהם  האצן יוסיין בולט והכדורגלן מריו באלוטלי מליברפול וצפויה להצטלם לקמפיין בסתיו 2015. הבחירה של פומה מסתמנת כצעד אסטרטגי נבון מאוד, וכנראה שריהאנה היא היחידה שיכולה למצב את החברה מול המתחרות שלה, אדידס (ממנה נחטפה לפומה) ונייק. אפשר לאהוב את הסגנון שלה, אפשר להיות נבוכים ממנו אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה ששיתופי הפעולה שלה עם חברות אופנה (בלמין, מאק וריבר איילנד על קצה הסטילטו) הם הצלחות מסחררות.

such a fuckin lady. #germany

Uma foto publicada por badgalriri (@badgalriri) a

[tmwdfpad]