עוד חוזר הניגון: הקאמבקים הגדולים של שנת 2018

לא משנה כמה נהיה מתקדמים מבחינה טכנולוגית, לא נצליח להמציא חיסון לנוסטלגיה. שנת 2018 ראתה כמה קאמבקים משמחים, כמה מדאיגים וכמה טעימים במיוחד. מה חזר לסיבוב נוסף ומי עשה את זה הכי טוב?

זוכרים? צילום: אתר OUTDOOR
זוכרים? צילום: אתר OUTDOOR
25 באוקטובר 2018

תוכן שיווקי

פאוצ'ים

לכל דור יש זכות מעוגנת בחוק הטבע לבוז לדור שלפניו, אבל בני דור ה-Y לא צפו סטירת לחי מצלצלת שכזו. הפריט השנוא ביותר בשנות ה-90, מסמני הבתולים, חונקי המותן, הכיסים המרחפים שאפילו השטן היה נבוך מדי מכדי ללבוש – חזרו, ובגדול. נכון, בסיבוב הנוכחי הפאוצ'ים עברו מקצה שיפורים ונלבשים על הכתף במקום כחגורת כסף חיצונית, אבל כל מי שזוכר את מגיפת הפוגים יודע שהדברים הארורים האלה היו מסוג פרטי הלבוש המביכים שאבא היה לובש כמלווה לטיולים השנתיים. אנחנו ממש מקווים שזה לא מסמן את שובה של המיידנית (כן, התיק הקטן שמשאיר את המים קרים בטיול השנתי).

פאוץ'. צילום: אתר המלבישה
פאוץ'. צילום: אתר המלבישה

מילקי קרמל מלוח

אחרי ביקור קצר, היעלמות פתאומית והררי געגוע, המילקי המתקתק והמלוח חוזר למדפים הקרירים הקרובים לביתכם. מי שזכה לטעום מהמעדן המופלא מעיד שהמתוק של הקרמל מתאזן באופן מושלם בעזרת המליחות הקלה. הקצפת הקלאסית של מילקי אורזת את הכול בענן לבן של חלומות. כאן לא מדובר על נוסטלגיה לטעם של פעם – המילקי הזה צץ לראשונה רק לפני שנתיים – אלא על מחסור ממשי בסוג המאנץ' הכל כך ספציפי והכל כך נדרש הזה. אנחנו מאמינים בערכו של הקאמבק, ומילקי קרמל מלוח עושה את זה בענק.

מילקי קרמל מלוח. צילום: גל בן זאב
מילקי קרמל מלוח. צילום: גל בן זאב

אמינם

גם אנשים שמכירים בעל פה את הסרט "8 מייל" יכולים להודות שהראפר הכי לבן בעולם איבד מהעוקץ שלו בשנים האחרונים. אחרי שנעלם לתקופה מסוימת כדי לאסוף מחדש ולהתאפס על חייו, אמינם לא באמת חזר גם כשהוציא אלבומים. האלבום האחרון שלו, מסוף השנה האחרונה, היה כל כך גרוע עד שהפך לבדיחת המבקרים והמעריצים כאחד. או אז אמינם עשה את מה שהוא עושה הכי טוב, והתעצבן. האלבום שהוציא מיד אחר כך סוף סוף החזיר את האמינם הזועם וגם החזיר אותו לטבלאות המכירות. מקווים שהפעם הוא כאן כדי להישאר.

אמינם. צילום: שאטרסטוק
אמינם. צילום: שאטרסטוק

מרפי בראון

במשך עשר עונות הסדרה הקומית "מרפי בראון" הייתה דוגמה לטלוויזיה מצחיקה, לוחמנית, פוליטית וחברתית כאחד, ועד היום היא נחשבת לאחת מפיסות הטלוויזיה הכי חתרניות בהיסטוריה. כעת, 20 שנה אחרי שירדה מהאוויר, חוזרת מרפי בראון לעונה נוספת. למעשה, זה די מתבקש שמגישת החדשות הפמיניסטית תחזור בעידן הפייק ניוז וה-Metoo, ואכן הפרקים הראשונים לא אכזבו. טראמפ חוטף על הראש וקנדיס ברגן, הכוכבת הראשית, היא עדיין אחת הנשים הכי מצחיקות על המרקע.

מרפי בראון. צילום מסך
מרפי בראון. צילום מסך

וינאמפ (Winamp)

הנה קאמבק שאף אחד לא ציפה לו – דווקא בימים שבהם כל שבוע חברה טכנולוגית אחת מוחלפת בבאה אחריה, נגן אחד מעז. בימים שבהם רק התחילו להבין מה אומר המונח MP3 ושהינה, אפשר לשמוע מוזיקה בלי להחזיק אותה פיזית, ווינאמפ הייתה נסיכת המוזיקה היחידה, הרבה לפני ספוטיפיי או אפל מיוזיק. תאמינו או לא, יש אי שם עדיין דינוזאורים שמשתמשים בה, וכעת הכריזה החברה שמחזיקה בזכויות על הנגן שהיא מחזירה אותו לסיבוב נוסף במטרה להילחם בענקי הסטרימינג הנוכחיים. אתם יכולים לגחך, אבל הלמה הזאת יותר עקשנית ממה שאתם חושבים.

Winamp. צילום מסך
Winamp. צילום מסך