תתחילו להתכונן: סדרות הרכש הכי חמות שמגיעות למסך

עונת הסתיו בטלוויזיה האמריקאית מגיעה עם כמה סדרות חדשות, עונות חוזרות ויש גם ד"ש חם מבריטניה

רות וילסון ב"חומריו האפלים"
רות וילסון ב"חומריו האפלים"
28 באוגוסט 2019

השומרים

סדרה אמריקאית חדשה שפותחה עבור HBO ומבוססת על קומיקס של די.סי באותו השם ("Watchmen"). היא מתרחשת במציאות שבה גיבורי על ועבריינים הוצאו מחוץ לחוק. חלקם מתחילים לתכנן מהפכה, והדבר מעלה שאלות גדולות לגבי המציאות שבה הם חיים.

yes EDGE, ימי שלישי (החל מ־22.10) 22:00 וב־yes VOD; HOT HBO; סלקום TV

חומריו האפלים

סדרת פנטזיה שהופקה עבור ה־BBC ומבוססת על סדרת ספרים באותו השם (His Dark Materials). העלילה עוקבת אחר שני ילדים במסעם דרך יקומים מקבילים ועל הדרך זורקת לאוויר כמה שיעורים בפיזיקה, תיאולוגיה ופילוסופיה. נשמע כמו "אוטובוס הקסמים" פוגש את "ריק ומורטי". הסדרה צפויה לכלול שמונה פרקים, ו־HBO תפיץ אותה מחוץ לבריטניה.

yes EDGE, ימי שלישי (החל מ־5.11) 22:50 וב־yes VOD; HOT HBO; סלקום TV

הבן האובד

סדרת דרמה חדשה של פוקס, במרכזה פרופיילר משטרתי צעיר שאביו הוא רוצח סדרתי הידוע בכינוי "המנתח". בארצות הברית היא תעלה ב־23 בספטמבר, בישראל עוד אין תאריך רשמי. עם טום פיין ("המתים המהלכים") ומייקל שין ("הסקס של מאסטרס").

סלקום TV

ילדותי

הדרמה הקומית של שואוטיים בכיכובו של ג'ים קארי זכתה לתשבוחות מקיר לקיר, ולמרבה המזל היוצרים לא הסתפקו בעונה אחת. קארי מגלם את מר פיקלס, כוכב ילדים איקוני וסמל אמריקאי (שמזכיר במתכוון את מיסטר רוג'רס ותוכנית הילדים המיתולוגית שלו). טרגדיה משפחתית מכניסה אותו למשבר, והאיש טוב הלב לא מוצא נחמה ונמצא בדיסוננס קשה עם העולם האכזר.

yes EDGE, ימי רביעי (החל מ־6.11) 22:00

הצמד

הסדרה של HBO ויוצר "הסמויה", בכיכובם של ג'יימס פרנקו ומגי ג'ילנהול, עוסקת בימיה הראשונים של תעשיית הפורנו בניו יורק של שנות ה־70. למעשה מדובר בדיון מרתק בביבים של המערכת הקפיטליסטית האמריקאית, ועכשיו כל הטוב הזה חוזר לעונה שלישית שתעלה בצמוד לשידורה בארצות הברית.

HOT HBO, ימי שלישי (החל מ־10.9) 23:00 וב־HOT VOD; סלקום TV;יyes EDGE

גברת פלטשר

קומדיה חדשה של HBO בכיכובה של קתרין האן האהובה. איב פלטשר היא גרושה שעוברת משבר אמצע החיים. כשבנה עוזב את הבית לקולג' היא מחליטה להיפטר מעצמה הישנה ולהתנסות בחוויות מיניות חדשות. הסדרה בוחנת את השפעות הפורנו אונליין והרשתות החברתיות עליה וגם על בנה, שעובר משבר משלו.

yes EDGE, ימי חמישי (החל מ־31.10) 22:00 וב־yes VOD; HOT HBO; סלקום TV

 

סאות'פארק

מסתובבים בעולם יותר מדי אנשים שמעריצים את "סאות'פארק" אבל הפסיקו לצפות בה לפני שנים. חבר'ה, תתעוררו: עונה 23 בפתח.

HOT קומדי סנטרל, ימי חמישי (החל מ־26.9) 22:45

עמק הסיליקון

אם היינו זקוקים לאישור שהסדרה הזאת מעולה, הרי שקיבלנו אותו אחרי שהעלימו את טי. ג'יי. מילר, שגילם את ארליך בכמן, בעקבות עדויות על תקיפה מינית. סליחה שהעכרנו את האווירה, רק רצינו לבשר ש"עמק הסיליקון" חוזרת לעונה שישית ואחרונה.

yes COMEDY, ימי שבת (החל מ־2.11) 22:00 ומ־28.10 ב־yes VOD; HOT HBO, סלקום TV

ישנן בנות 2019

התשובה הלסבית ל"הכי גאים שיש" חוזרת למסך 10 שנים אחרי שירדה ממנו. ג'ניפר בילס, קת'רין מונינג ולישה היילי יחזרו לדמויות שלהן, וצלדן יהיה דמויות צעירות וחדשות שיזכירו לנו שהעולם הוא לא מה שהיה לפני עשור.

yes

חדר 104

כשהאחים דופלאס, אייקונים של קולנוע עצמאי, הציעו ל־HBO את מילת המפתח "זול", הם קיבלו את המפתחות ל"חדר 104" – שזורקת את כל הז'אנרים שבעולם לחדר מלון אחד גנרי. עכשיו היא חוזרת לעונה שלישית.

סלקום TV, ספטמבר; yes EDGE

הצד האפל של הזירה

דוקו חדש מבית VICE על עולם ההיאבקות המקצועית: מסכסוכים מאחורי הקלעים ועד מקרי מוות ורצח מסתוריים. הסדרה מהלכת על הקו שבין הפנטזיה – דמויות המתאבקים – לבין המציאות, תוך שזירת ההיסטוריה המעט אפלה של העולם הזה.

פרטנר TV

הקורבן

מיני סדרה חדשה של ה־BBC, וזו כבר התחלה טובה. אם שכולה שבנה נרצח לפני 14 שנה עומדת למשפט על ניסיון רצח ומואשמת שפרסמה את זהות האיש שהיא מאמינה שרצח את בנה. חייו של החשוד נהרסים והוא צריך לשקם את שמו. הסדרה עוקבת אחר המשפט המתוקשר ונסיונותיה של האם לחשוף את הרוצח האמיתי של בנה.

yes Drama, ימי רביעי (החל מ־2.10) 22:45) וב־ yes VOD

משפחת סימפסון

פאקינג עונה 31.

yes COMEDY, ימי שבת (החל מ־5.10) 18:40

שלדון הצעיר

כנראה שמספיק אנשים מחבבים את הפריקוול של "המפץ הגדול", כי העונה השלישית כבר בפתח.

yes COMEDY, ימי שבתצ (החל מ־5.10) 17:25 והחל מ־2.10 ב־yes VOD; סלקום TV

הרשימה השחורה

דרמת הפשע של NBC קיבלה שבחים בעיקר בזכות המשחק של ג'יימס ספיידר, ואולי זאת סיבה מספיק טובה להמשיך איתה הלאה לעונה השביעית.

סלקום TV, אוקטובר; yes ACTION

מר רובוט

סדרת הסייבר האפלה והמוצלחת בכיכובו של רמי מאלק ("רפסודיה בוהמית") מגיעה אל קיצה בעונה רביעית ואחרונה.

פרטנר TV, החל מ־7.10; סלקום TV

 

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"