עושה פרסה: מותג התכשיטים של ליהי סגל הוא היהלום שביהלומים

תכשיטי הזהב והיהלומים של ליהי סגל מוכיחים סופית מי החבר הטוב של האישה

בקרוב אצלנו. תכשיט של Bleecker & Prince. צילום: מנחם רייס
בקרוב אצלנו. תכשיט של Bleecker & Prince. צילום: מנחם רייס
18 בינואר 2015

בעודי מסתובבת לתומי ביריד השופליפטרס שנחתם בשבוע שעבר ביפו, נמשך מבטי, כמבטן של מרבית הנשים בגופן וברוחן, לעמדה שבה הוצגו תכשיטי זהב ויהלומים שהטריפו לי את הנפש המוטרפת גם כך. הסיטי את מבטך מיד! נזפה בי הפולנייה המתגוררת בתוך ראשי, שהרי אני עיתונאית, ולעיתונאיות – בטח לכאלה שמתאהבות באביונים – אין תכשיטי זהב עם יהלומים.

"סליחה, אפשר למדוד?", פלטה מגרוני אשת הטייקון שאני בטוחה שאני, משאירה את הפולנייה לבד, בחושך. אין מה לומר: התכשיטים של המותג Bleecker & Prince – שהוקם לפני קצת יותר משנה על ידי ליהי סגל (28), בוגרת לימודי עיצוב, צורפות ודירוג יהלומים ב־FIT ניו יורק – הם היהלום של היהלום. הם לא רק עדינים ולא עושים בלינג בלינג משל היינו נובורישיות מהבורסה, הם משפריצים סטייל וטוב טעם. המותג קיבל את שמו משני רחובות בניו יורק שלעולם לא נפגשים.

"לו היו נפגשים, היה זה שילוב כמעט מושלם בין נפש קלאסית לבין חספוס עירוני מודרני", אומרת סגל. בליקר מייצג את החנות של המותג, שמציעה קולקציה זמינה של פריטים יפהפיים כגון שרשרות זהב עם תליוני משולש ופרסה, כולם מעוטרים ביהלומים (ויש גם עגילים צמודים בהתאמה), טבעות 14 קראט עם ליטושים שונים של יהלומים וצמידים עם שורת יהלומים קטנים.

פרינס נותן מענה לנשים שמעוניינות (או מעוניינים) להזמין מהמעצבת פריטים בעיצוב אישי, כמו טבעות אירוסים, נישואים או חותם. כרגע אפשר לרכוש את הפריטים דרך המעצבת באתר החנות, ולהתרשם מהפריטים שהם בעלי נוכחות לעיניים שלא רק רואות אלא גם מתבוננות. אני הולכת למצוא לעצמי ספונסר, ביוש!

 לליהי סגל, 500־6,700 ש"ח, Bleecker & Prince