עושות חג ביחד: האגודה מזמינה אתכם לארוחת חג מרימה

לא יכולים לחגוג את ראש השנה עם המשפחה? סתם רוצים פטור מהדוד המעיק? האגודה למען הלהט"ב מזמינה אתכם לארוחת חג מרימה כהלכתה

דגל הגאווה (צילום: Shutterstock)
דגל הגאווה (צילום: Shutterstock)
28 בספטמבר 2016

דמיינו לכם ארוחת חג במרכז תל אביב, בלי בדיחות קרש של דוד חיים ובלי סמול סטוק עם בן הדוד שקיומו נשכח מכם מאז החג שעבר. אם זה נשמע לכם מדהוז, אתם מוזמנים לזרוק על עצמכם חולצה מכופתרת ולהגיע בראש השנה הקרוב לארוחת החג המסורתית של האגודה למען הלהט"ב בישראל, שקיימת כבר 21 שנה.

הרעיון הוא לאפשר למי שאין באפשרותם לחגוג את החג עם המשפחה עקב הדרה או מסיבות אחרות, ללהט"בים מבוגרים, לאנשים שידם אינם משגת וגם סתם למי שבא לו לעשות את החג באווירה פחות טרחנית ומחייבת – לקיים ארוחת חג מרימה כהלכתה.

"בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר אנשים מהקהילה שמגיעים לארוחת החג שלנו", מספרת חן אריאלי, יו"ר משותפת של אגודת הלהט"ב, ומוסיפה כי השנה צפויים להגיע לא פחות מ־160 סועדים: "נוצרה כאן כבר מסורת קהילתית חשובה, והרבה מחברי הקהילה בוחרים לקחת בה חלק. זו דרך מקסימה להתחיל את השנה החדשה".

"עושות חג ביחד", המרכז הגאה בגן מאיר תל אביב, ראשון (2.10) 19:30. להרשמה לארוחה ולתרומות ניתן להתקשר למשרדי האגודה: 6205590־03