יש לכם שם חדש לשכונות עזרא והארגזים? כי לנו יש פרס

שכונת הארגזים (גוגל מפס)
שכונת הארגזים (גוגל מפס)

תושבים ביקשו, העירייה נעתרה - וגלגלה את הכדור בחזרה אלינו: בקרוב יינתן שם חדש לשכונות הדרומיות-מזרחיות ואתן לגמרי יכולות להיות אלה שייבחרו בשם החדש. הציעו לנו כאן, נעביר הלאה (וגם נעניק פרס סמלי)

בימים האחרונים דווח כי שכונות עזרא והארגזים בדרום-מזרח העיר יזכו לשם חדש (והלכה למעשה יתאחדו). הבקשה לשינוי השם הגיעה מהתושבים עצמם, ובעירייה החליטו להרים את הכפפה ולפנות בחזרה לציבור שיציע שם חדש.

גם אותנו זה מעט מלהיב פה במערכת והחלטנו להצטרף למאמצים – דרככם. יש לכם רעיון מנצח לשם חדש לשכונה? משהו שמאפיין אותה היטב? ושיהיה ברור: אנחנו לגמרי רציניים ולא מחפשים שמות משעשעים בהכרח (אם כי אולי הגיע הזמן לשכונה עם שם מצחיק בעיר, ולא, הגוש הגדול זה לא שם מצחיק אלא נשמע כמו דו"ח אונקולוגי מדאיג).

בקיצור: הציעו לנו שמות לשכונה הדרומית-מזרחית! מה יוצא לכם מזה? ובכן, אנחנו מבטיחים פרס לא ענק (אבל שווה!) לזוכה ואת הצעתו נגיש בשם Time Out גם לעיריית תל אביב-יפו. איך תציעו? פשוט מאוד: בתגובות שלכם בפייסבוק לידיעה זו ממש. נאסוף את כל ההצעות שלכן ובקרוב מאוד נודיע מי הזוכה.

נזכיר רק שבשנים האחרונות התחדש האזור בשורה של מגדלים חדשים כשהאוכלוסייה בשכונות צמחה משמעותית. שכונת עזרא שהוקמה לפני קום המדינה נקראה במקור על שם החברה המשכנת שבנתה אותה, ושכונת הארגזים על שם מפעל שפעל במקום.

בשנים האחרונות מובילה העירייה תהליך של "פרצלציה" (שיוך נכסים) באזור, מה שיאפשר לתושבים להסדיר בעלויות בקרקע. ההצעות לשם חדש יבחנו בחודשים הקרובים וועדת שמות מיוחדת של העירייה תבחר אחת מהן.