ישראל בוחרת: מנות ב-25 שקלים וסיורי טעימות חינם. רק תצביעו

מדינת ישראל לא מוכנה לשיחה הזאת. נתניהו ולפיד (צילום: דן בלילטי/גטי אימג'ס)
מדינת ישראל לא מוכנה לשיחה הזאת. נתניהו ולפיד (צילום: דן בלילטי/גטי אימג'ס)

כמדי מערכת בחירות יוצאת עיריית תל אביב-יפו בקמפיין עידוד הצבעה עם שלל הטבות לתושבי העיר שאוחזים בכרטיס דיגיתל, והפעם יש הרבה מה לאכול ולשתות והרבה תרבות לראות לפני שהמדינה הולכת לעזאזל. תבלו!

20 באוקטובר 2022

האדישות לקראת מערכת הבחירות לכנסת ה-25 בשיאה, אבל בעוד 11 יום בדיוק אם תרצו או לא תרצו יגשו אזרחי ישראל אל הקלפיות ויכריעו איזו קואליציה תוביל את המדינה בשנים הבאות (או לפחות בחודשים שעד פיזור הממשלה והבחירות לכנסת ה-26). כמדי מערכת בחירות בעשור האחרון, עיריית תל-אביב-יפו יוצאת בקמפיין עידוד הצבעה עם שלל הטבות לתושבי ותושבות העיר המחזיקים בכרטיס דיגיתל.

הדיגיתלים שבינינו יוכלו ליהנות ביום הבחירות וביום שלפניו מהטבות מיוחדות במוסדות העירוניים ובעסקים השונים בעיר, ובראשן מנות אוכל ומשקאות ב-25 שקלים במגוון מסעדות, בתי קפה וברים, ביניהם דלי אלהמברה, לילי רוז, פרלה בר לני'ס בר, פראג הקטנה, ביר גארדן פאולנר שרונה, עוף צלוחס, פעמיים קפה, הכנסת מבית אלפי, נולה, 6 במאי, הנסיך, הקופסא, מייקרס TLV ומלון אסמבלאז' בוטיק.

מקסימום תאכלו משהו. קמפיין העירייה לעידוד הצבעה (צילום באדיבות עיריית תל אביב-יפו)
מקסימום תאכלו משהו. קמפיין העירייה לעידוד הצבעה (צילום באדיבות עיריית תל אביב-יפו)

בנוסף ייערך ברחבי העיר מרתון סיורים עירוניים ללא עלות, ביניהם סיורי טעימות בשוק התקווה ובנווה שאנן, סיור בדרכו של נחום גוטמן, סיור בעקבות חסמב"ה, סיור טבע עירוני בגן העצמאות, סיור באוהאוס ומשחק חפש את המטמון ברוטשילד. מחזיקי דיגיתל יוכלו ליהנות גם מכניסה חינם למוז"א, כניסה מוזלת למוזיאון ANU, סרט ופודקאסט לייב בסינמטק ב-25 שקלים ועוד.

"אני מודע לעייפות מהשיח הפוליטי ובעצמי שותף לתסכול", אמר  ראש העיר רון חולדאי, "ואף על פי כן, על כולנו להתעלות ברגע האמת ולראות את גודל השעה ולא לוותר על הקול שלנו. צאו להצביע ועודדו את המשפחה, השכנים והחברים לעשות גם כן. אל תיכנעו לאדישות. הבחירות האלה ישפיעו על החיים שלכם בעיר ובמדינה בכל הנושאים הבוערים שעל סדר היום: יוקר המחייה, הדיור, התחבורה הציבורית, משבר האקלים ועוד ועוד. זאת ההזדמנות שלכם להצביע בשביל כל מה שיקר לכם".