אופק חדש: פינוקים של ים המלח בלי לצאת מהעיר

ספא חדש בתל אביב מצליח להביא את כל מה נסיעה מפנקת לים המלח מציעה, רק בלי לזוז מכאן. בדקנו, היה מושלם

ספא הורייזן. צילום: אורי אקרמן
ספא הורייזן. צילום: אורי אקרמן
13 באוגוסט 2018

תוכן שיווקי | ספא הורייזון

משהו בחודשי הקיץ ובימים הארוכים מזמין אליו את הרצון שלנו לשקט – לכבות את המחשבות, לצאת משליטה, להפקיד את עצמנו בידיו של מישהו אחר שידאג שנשאיר בחוץ את לחצי היומיום וייתן לנו כמה שעות של מנוחה. האידיאל הוא כמובן לארוז תיק ולברוח כמה שיותר רחוק מכאן, אך כשלמשוואה נכנסים שיקולים כגון ימי חופש, טיסות, משפחה, ילדים וכסף – נולד כאב ראש מסוג חדש שעושה לנו חשק לוותר על כל הרעיון לפני שהוא בכלל קרה.

בואו להתפנק. צילום: שאטרסטוק
בואו להתפנק. צילום: שאטרסטוק

ספא Horizon החדש במלון שרתון תל אביב החזיר לנו את האמונה ביכולת ליהנות מזמן פינוק איכותי בלי לצאת מהכלים או מתל אביב, עם אווירה אלגנטית חלל מעוצב וסדרת טיפולים שכולה על טוהרת איכויותיו של ים המלח. הספא המפואר הזה הוא ההגדרה האולטימטיבית לפסק זמן מהעולם שבחוץ. במקום תמצאו 13 חדרי טיפולים, צוות מקצועי ומתקני ספא ייחודיים וחדשניים – המשתרעים על פני 500 מ"ר – כל ס"מ עוצב ותוכנן בקפידה.

מגוון הטיפולים המוצע בספא החדש נרחב במיוחד ונע על הרצף שבין קלאסיקות כגון עיסוי שבדי ושיאצו יפני ועד טיפולים עולמיים כגון עיסוי לומי לומי מהוואי או טיפול באבנים חמות בסטייל אינדיאני.

ספא הורייזן. צילום: אורי אקרמן
ספא הורייזן. צילום: אורי אקרמן

השאיפה של ספא Horizon – להביא את ים המלח לתל אביב – תגרום לנו לחשוב פעמיים אם נותרה עוד סיבה לטרוח ולצאת לנסיעה המייגעת: במקום הוקמה סאונת אדי המלח המינרלי הראשונה בישראל, חדר מלח ראשון מסוגו, חדר בוץ היישר מים המלח ומחלקת טיפולים מים המלח שפותחה בשיתוף פעולה ייחודי עם חברת AHAVA.

עוד במסגרת הטיפולים שמוצעים בספא – טיפול במעטפת בוץ לחיטוב הגוף ולמיצוקו, טיפול פילינג גוף, רפלקסולוגיה ועיסוי ייעודי לנשים בהיריון. במקום אף קיימת מחלקת קוסמטיקה שבה אפשר לבחור חבילות טיפוח וטיפולי יופי. למרות היוקרה שנוטפת מכל פינה בו, טווח המחירים בספא נע בין 350 ל־650 ש"ח לטיפול והתחושה היא שיש תמורה נאותה ביותר עבור הכסף שלכם. בין שאתם מחפשים מה לעשות ביום הכיף שהבטחתם לעצמכם או בטיפול הזוגי הבא שלכם – כעת מסתמנת הזדמנות לעשות זאת קל"ב, בלי להתפשר על איכות.