"אני מתה על תל אביב, אבל אני לא מחוברת פה לסצנה"

נגה ארז פיזרה עלינו אבק כוכבים מפרימוורה. אנשי השנה של טיים אאוט תל אביב 2017

נגה ארז (צילום: גוני ריסקין)
נגה ארז (צילום: גוני ריסקין)
28 בדצמבר 2017

נגה ארז

מוזיקאית, בת 27

אלבום בכורה מדובר בשם "Off the Radar", פרימוורה, SXSW, פרסומות לאפל מיוזיק, פרגונים ממגזינים גדולים כמו "NME" וסיבוב הופעות באירופה – לומר ש-2017 הייתה השנה של נגה ארז זה אנדרסטייטמנט.

[tmwdfpad]איפה קיבלו אותך הכי טוב?

"היו לנו שתי הופעות שייזכרו – אחת בברלין, שם הופענו בברגהיין קנטין, שהוא חלק מהמועדון המפורסם שמיועד להופעות. ומתברר שגם בווינה יש לנו קהל חם".

>> לפרוייקט המלא

עוד אנשים שעשו לנו את השנה:
ערן אריאלי
גיא לוי גל תורן
נצ'י נ'צ

האם לישראליות יש תפקיד במהלך סיבוב ההופעות, בייחוד במדינות כמו אוסטריה, שבה נבחרה לאחרונה ממשלת ימין בעלת שורשים אנטישמיים?

"זו שאלה טובה, אם כי אני לא ממש יודעת מה להגיד. אם יש אנשים שמחליטים שהם לא אוהבים את המוזיקה רק מכיוון שאני מגיעה מישראל, אז אני לא יודעת את זה, אלא אם הם מגיבים. זה קורה מדי פעם, אבל לא הרבה".

איך הערים שאת מגיעה אליהן בחו"ל לעומת תל אביב?

"אני מתה על תל אביב. אני ממש מחוברת לאווירה. אבל אני לא מחוברת פה לסצנה ולא יוצאת. יש לי את העולם שלי פה עם אורי (רוסו, בן זוגה – א"ב). בעיר יש אחלה אווירה בשביל לעשות את הדבר שלנו. יש לי פרספקטיבה יותר רחבה עליה עכשיו מאי פעם, ואני חושבת שהיא עיר מדהימה מהרבה מאוד בחינות. זו אמנם הכללה, אבל האנשים פה יותר נחמדים. מה שהיה חסר לי הוא דיבור שאין בו גינונים, ויש בו תחושה של מישהו שמקרב את עצמו אליך ולא שומר על מרחק מסוים. זה עושה משהו לכל הקיום. פה אני הולכת ברחוב ומרגישה שכולם מסתכלים על כולם. פה הכל נוכח ומאוד נגיש. אני אוהבת את זה שמלוכלך ומכוער. אני מתה על תל אביב וישראל".