בלאק פיירי: פיית הסנטר חוזרת ובשחור

כשאנחנו חושבים על פיה נדמיין כנראה מישהי עם חצאית טוטו ורודה ואבקת קסמים. הפעם לא. פיית הסנטר עושה קאמבק בלוק שחור דרמטי ליום המבצעים המטורף ביותר: בלאק פריידי בדיזנגוף סנטר

דיזנגוף סנטר. צילום: יח"צ
דיזנגוף סנטר. צילום: יח"צ
20 בנובמבר 2018

תוכן שיווקי

אין מצב שאתם לא זוכרים את פיית הסנטר. בפסח שעבר היה זה חובי סטאר – זמר, פאשניסט, ושליח ישראל לאירוויזיון 2016 שכיכב כפיית הסנטר והפך אותה ל"פיי" המוכר והאהוב. ב־Black Friday הזה הפיה חוזרת לעצמה כאותה גברת בשינוי אדרת – חפשו את הפיה הגותית כיאה לרוח יום שישי השחור. היא תלבש בגדים שחורים ודרמטיים ותשלם לנו על הקניות, לבני המזל שבינינו לפחות. מלבד גיוס פיית הסנטר, ב־Black Friday הזה מבצעי הענק עומדים לצאת מהרשת החוצה ולחסוך לכם מאות שקלים.

כבר לא חובי, תתכוננו לפיה החדשה. צילום: אלכס קפלן
כבר לא חובי, תתכוננו לפיה החדשה. צילום: אלכס קפלן

כבר מזמן Black Friday הוא לא רק קונספט אמריקאי, אנחנו מחכים לו כל השנה בערך כמו לביאת המשיח, אבל בקטע מציאותי יותר. לפעמים להסתובב במבוך הסנטר זו משימה לא פשוטה – איפה לקנות? מה לקנות? ואיפה הסייל? ואז מגיע היום המיוחל, היום שבו בכל חנות "בעל הבית השתגע" והמחירים מפתים.

הפיה של בלאק פריידי. צילום: יח"צ
הפיה של בלאק פריידי. צילום: יח"צ

פיית הסנטר הקסומה מסתובבת כבר שנתיים באירועים מיוחדים, משלמת עלינו או מפזרת לנו הפתעות ושוברים לחנויות הקניון. בחגיגות Black Friday שיתקיימו השנה ב־23.11־27.11 יהיו מבצעי ענק נוצצים ומשתלמים במיוחד בסנטר. בעדיקה ייתנו לכם 30 אחוז הנחה על כל החנות, סבון עם 40 אחוז הנחה על המוצרים שבמבצע, 20 אחוז הנחה על כל החנות ב- SOHO, ב-MAC תקבלו 20 אחוז הנחה, 50 אחוז הנחה בפמינה ועוד. השנה הסנטר החליט לתת עוד טוויסט מפנק וכל מי שקונה ב־200 ש"ח באחת החנויות, ישתתף בהגרלה לחופשת סקי זוגית באירופה.

לכבוד הבלאק פריידי. צילום: שאטרסטוק
לכבוד הבלאק פריידי. צילום: שאטרסטוק

אלכס קפלן, מנהל השיווק של דיזנגוף סנטר, מסביר את יוזמת האיוונט: Black Fairy Day הוא מהלך משלים למותג המצליח פיית הסנטר, שעובר עם הזמן אבולוציה וגלגולים ברוח התקופה ובהתאמה למצב האקטואלי. מתיחת המותג מאפשרת לנו להגיע בכל פעם לקהלים נוספים ולטפל במועדים שמעניינים את המבקרים שלנו, שנהנים מהיוזמות השיווקיות. הציבור שלנו יודע לזהות ולהעריך הזדמנויות משתלמות ויצביע ברגליים אם המהלכים השיווקיים יהיו פייק ניוז, לכן המהלך הקודם בכיכובו של חובי סטאר רשם הצלחה רבה. הודות לו שברנו את שיא אחוזי מימוש השוברים שחילקנו במתנה, שעמד על כ־85 אחוז מהלקוחות הגיעו לקבל את המתנות". כל מה שנשאר הוא להכין רשימת קניות ולקוות לתפוס קצת אבקת קסמים מפיית הסנטר, ושיהיה Black Friday שמח.