קיץ בנמל תל אביב

חורף תרבותי בנמל תל אביב: סדרת הרצאות בנושאי לייפסטייל והכניסה חופשית

אל תפספסו. צילום: יח"צ
אל תפספסו. צילום: יח"צ

נכון, אפשר להישאר בבית, בתנוחת עובר מתחת לפוך ומול הטלוויזיה אבל את זה אפשר לעשות בכל יום – נמל תל אביב מזמין אתכם לסדרת הרצאות מעשירות תרבותית

21 בנובמבר 2018

תוכן שיווקי

אין סיבה שהחורף ישבית אותנו או יגביל אותנו, נכון שאי אפשר ללכת להשתזף בים אבל יש מלא דברים אחרים שווים לעשות. אל חשש לא נשאיר אתכם לבד עם המחשבה הזו. נמל תל אביב, המקום עם הבריזה, המסעדות והפעילויות הבלתי פוסקות שומר על המוניטין שלו ומזמין אתכם לסדרת הרצאות  שיתקיימו בחודשים נובמבר עד ינואר בנושאי תרבות, לייפסטייל, חינוך, עיצוב ואופנה. ההרצאות יתקיימו בכל יום רביעי בשעה 20:30 בבתי הקפה, הגלריות, המסעדות והחנויות של המתחם וכמובן, בחינם.

"תנו לגדול בשקט"

השפעת הסמארטפון על המוח, הלמידה והקשרים החברתיים של הילדים שלנו מנקודת המבט הייחודית של יעל אודם, כתבת החינוך של חדשות 2. במסגרת עבודתה, הובילה מאבקים רבים במסגרות חינוכיות וכעת, יחד עם חקירת התחום, הנזקים והפתרונות, אודם תציע את השקפתה על מה צופן לנו העתיד.

יום רביעי, 14/11, 20:30, בסקייג'אמפ -ביתן 19, יריד המזרח- נמל תל- אביב

"אדם מחפש משמעות"

ד״ר שמעון אזולאי, פילוסוף, איש חינוך ומרצה בחוג לפילוסופיה באוניברסיטה העברית חוקר שאלות שבוערות אצל כל אחד מאיתנו – מה הוא האושר, מה היא משמעות, מה זה מוסר או מיניות? עכשיו אזולאי מגיע לנמל תל אביב לפרק את המושגים הגדולים האלו ולהרצאות על היכולת לייצר לעצמנו משמעות ואושר על ידי שילוב פילוסופיה בסביבה בה אנו חיים.

שמעון אזולאי. צילום: יח"צ
שמעון אזולאי. צילום: יח"צ

יום רביעי, 21/11, 20:30, בקפה לנדוור, האנגר 8 , יריד המזרח- נמל תל-אביב

"אנטומיה של מנהיגות"

סיפורם של אנשים מהשורה שהפכו ברגע למנהיגים או מובילי דעה והחומרים בהם קורצו, הרצאה של שי גל, כתב ״אולפן שישי״. איך הצליחה ילדה בת שמונה לעצב מחדש את הסטטוס קוו בין חרדים וחילונים? מה גורם לזוג ממודיעין לתרום כליה לאנשים שלא פגשו מעולם? איך הפכו חמש עולות חדשות לנבחרת הקבוצתית הראשונה של ישראל לאולימפיאדה, ומי באמת הקים את חיל האוויר הישראלי? ברביעי הקרוב, גל יגיע להרצאה שתמפה ותרכיב את הDNA שמבדיל את אותם לידרים שמשנים ונוגעים בחייהם של אחרים.

שי גל. צילום: יח"צ
שי גל. צילום: יח"צ

יום רביעי, 28/11, 20:30, בג'פניקה, האנגר 27, צפון נמל תל-אביב
*הכניסה על בסיס מקום פנוי, מומלץ להגיע כחצי שעה לפני תחילת ההרצאה

"פאשניסטייל"

הצמד האופנתי של תל אביב, יואב מאיר וליאון שניידרובסקי, מגישי התוכנית "סטייל אפ" בערוץ האופנה ומלבישי הכוכבים, מגיעים להרצאה נוצצת בנמל. מאיר ושניידרובסקי ידועים באופיים הצבעוני ובתעוזה שלהם לומר את כל האמת בפנים והם יגלו לכם את סודות הסטייל והגלאם. ממה שקורה מאחורי הקלעים לאיך להתלבש לפי מבנה הגוף ולהתאים צבעים – ההרצאה שתלמד אתכם איך לעשות בחירות אופנתיות.

יואב וליאון. צילום: רן יחזקאל
יואב וליאון. צילום: רן יחזקאל

יום רביעי, 12/12, בקום איל פו, בית בנמל, האנגר 26 , יריד המזרח נמל תל אביב. להרשמה מראש בטלפון – 03-7171512

"לנצח בקרבות היום יום"

זוכה מדליית הארד בג'ודו מאולימפיאדת אתונה, ארבע פעמים אלוף אירופה, סגן אלוף העולם במשקל הפתוח הם חלק מהתארים שמחזיק אריק זאבי. כמודל והשראה לישראלים רבים, זאבי מגיע לספר את המסע האישי שלו כספורטאי, על ההצלחות והמכשולים והזכות להתמודד על מדליות אולימפיות. בהרצאה הוא יתייחס ליכולת גיוס כוחות להתמודדות עם האתגר הבא, וגם על מלחמות פסיכולוגיות, התמודדות עם לחץ ומשברים, פריצת גבולות ועוד נושאים רבים.

אריק זאבי. צילום: יח"צ
אריק זאבי. צילום: יח"צ

יום רביעי, 19/12, 20:30, בטוקהאוס-בית להרצאות, מבנה 12, יריד המזרח- נמל תל-אביב. פתיחת דלתות בשעה 19:30

"10 מפתחות לחיים בריאים וטעימים יותר"

אם מזון, בריאות ויופי הם נושאים קרובים לליבכם, ודאי שלא תרצו לפספס את ההרצאה הזו, אשר מספרת על המפתחות לחיים טעימים ובריאים בצורה פרקטית, דרך אוכל. את ההרצאה תעביר פיליס גלזר, עיתונאית, סופרת ושפית אהובה שנחשבת לכוהנת המזון הבריא בארץ.

 

פיליס גלזר. צילום: אנטוניו מיכאלו
פיליס גלזר. צילום: אנטוניו מיכאלו

יום רביעי, 26/12, 20:30, ב-Playdate – האנגר 16,יריד המזרח, נמל תל-אביב