קיץ בנמל תל אביב

גלי קול: סדרת אירועי הקיץ המוזיקליים בנמל תל אביב

האירועים המוזיקליים שיקפיצו אתכם בנמל תל אביב. צילום: איליה כיטוב
האירועים המוזיקליים שיקפיצו אתכם בנמל תל אביב. צילום: איליה כיטוב

התקווה 6, האופרה הישראלית בשיתוף פעולה מסקרן, מופעי ג'אז ועוד מגוון להקות ואמנים מתאספים כולם בנמל תל אביב לסדרת אירועי קיץ מוזיקליים שתקפיץ אתכם. כל הפרטים על מה שמחכה לכם שם

12 ביולי 2018

דמיינו את התמונה הבאה: בריזה קרירה, קול שבירת הגלים, ריח הים המלוח, דרינק ביד ומוזיקה באוזניים. מושלם, לא? גם אנחנו חושבים – וזה הקיץ הנכון לתת לתמונה הזאת להתעורר לחיים בנמל תל אביב. כחלק משלל ההפתעות שמתכננים לקהל התל אביבי בנמל לכבוד חגיגות יום ההולדת ה-80 שלו פוצח הנמל בסדרת אירועים מוזיקליים קיציים במיוחד. מהופעות ג'אז חיות דרך התקווה 6 ועד האופרה הישראלית – לא משנה מה הסגנון המוזיקלי שלכם, הן יגרמו לכם לרקוד. הכניסה חופשית לגמרי, זה מה שמחכה לכם שם.

חגיגת קיץ לטיני

חגיגה לטינית בנמל תל אביב. צילום: גיא יחיאלי
חגיגה לטינית בנמל תל אביב. צילום: גיא יחיאלי

הרקדות לטיניות, מתופפי בטוקדה, הופעות מוזיקה חיה, מופעי להקות סקסלה ובצ'אטה ססגוניים, רקדניות ברזילאיות – הקרנבל הכי צבעוני בארץ מגיע לנמל תל אביב ויתרחש על רקע הנוף שאנחנו הכי אוהבים בעיר – הים הפתוח. בכל שבוע צפוי להתרחש בנמל מופע מרכזי אחר בסגנון לטיני: ליילה מרקוס במופע ישראלי-לטיני באנרגיה משגעת, להקת לייב-ריו סול שתביא את ריו דה ז'נרו לנמל, מופע של ההרכב הלטיני הגדול והמיוחד מסוגו בארץ Walakata salsa band ועוד ועוד ועוד. המופעים וההפעלות יתרחשו בכל יום שני בחודשי יולי-אוגוסט וידגדגו לכם את המקצב הפנימי.

בכל יום שני, בין 9.7 ועד 20.8 ובין השעות 19:00-23:00 בצפון הנמל

כל הג'אז הזה: סדרת ההופעות של מועדון שבלול

רוני פיטרסון. צילום: יח"צ
רוני פיטרסון. צילום: יח"צ

מועדון הג'אז המוביל בישראל "שבלול" מגיע לנמל בסדרת הופעות חיות של מיטב האמנים. ארבע ההופעות יתרחשו מידי יום רביעי במהלך חודש אוגוסט ויכללו אמנים שיגרמו לרגליים שלכם לטופף בקצב: אלי מגן והלהקה יארחו את אבי בללי, לייזר לויד הוירטואוזי יארח את רוני פיטרסון, הרכב הסלסה וואלאקטה יארח את לילה מלקוס ולקינוח יופיע המתופף היחיד במינו ארה'לה קמינסקי לחגיגת ג'אז ששווה לחזות בה.

מידי יום רביעי במהלך אוגוסט, בשעה 21:00, צפון נמל תל אביב

שוטי שוטי ספינתי: כשהאופרה הישראלית פוגשת את קובי אפללו

אופרה בנמל תל אביב. צילום: יוסי צבקר
אופרה בנמל תל אביב. צילום: יוסי צבקר

את השילוב המיוחד הזה כדאי לכם לראות בעצמכם – הקונצרט החד פעמי הזה של האופרה הישראלית יטייל במחוזות הזמר העברי לדורותיו. סולניות האופרה הישראלית והתזמורת הקאמרית הישראלים יקחו את נכסי צאן הברזל של המוזיקה הישראלית ויצרו להם עיבודים אופראיים מרהיבים. יחד עם האורח המיוחד קובי אפללו הם יצרו פסקול ייחודי תוצרת הארץ שאסור לכם לפספס. מדובר במופע ישיבה עם מספר מקומות מוגבל על בסיס מקום פנוי, כך שמומלץ להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום!

יום שלישי, 24.7 בשעה 21:00, ארגז החול בנמל תל אביב

"התקווה 6"

התקווה 6. צילום: אוהד רומנו
התקווה 6. צילום: אוהד רומנו

המופע הזה הוא השילוב המושלם בין בריזת הים של הנמל למוזיקה מעולה. הלהקה האהובה, שכבר זכתה בכל תואר אפשרי במוזיקה הישראלית, תעלה עם מיטב השירים ותעשה לכם שמח! המופע פתוח לקהל הרחב ללא תשלום, אך מספר המקומות בו מוגבל. פתיחת השערים היא בשעה 20:00, אנחנו ממליצים להקדים ולהבטיח את מקומכם שם.

יום שלישי, 31.7, רחבת ארגז החול, תחילת המופע בשעה 21:00