קיץ בנמל תל אביב

מזמינים אתכם להסתובב: מיצב סביבוני ענק מוארים בנמל תל אביב

חוויה לכל המשפחה. צילום: כפיר סיון
חוויה לכל המשפחה. צילום: כפיר סיון

תחרויות צילום, סביבוני ענק מוארים ופעילויות שישאירו אתכם מסובבים – בנמל תל אביב לוקחים ברצינות את נס פך השמן, ואנחנו לגמרי בעד

29 בנובמבר 2018

תוכן שיווקי

הגיע הזמן הזה בשנה. הדרך הכי טובה לחגוג את נס פך השמן ואת איך שנחלצנו (שוב) בעור שינינו מגורל אכזר, היא כמובן ימי חופש, אטרקציות והמון אוכל מטוגן. בין הג'ינסים שפעם נכנסנו אליהם לסופגניות המדהימות שאנחנו לא מצליחים להפסיק לאכול – נמל תל אביב פותח את שעריו לחגיגה שכולה אור.

בואו עם הילדים. צילום: כפיר סיון
בואו עם הילדים. צילום: כפיר סיון

באיזה אור מדובר בדיוק? ובכן, במשך כל ימות החג ולילותיו (2.12־10.12) יוצג על דק הנמל מיצב מרהיב של סביבוני ענק מוארים וצבעוניים שאתם צריכים לראות כדי להבין, ורצוי עם סופגנייה ביד. בנמל מתכננים אטרקציות לכל הגילים, בהן חידונים וריקודים לכל המשפחה ומקצי תחרויות נושאי פרסים. מי מכם שבילה את החודשים האחרונים בשיפור יכולות סיבוב הסביבונים שלו, יוכל לקבל על כך הכרה במסגרת אליפות הסביבונים שמתוכננת בנמל.

חוגגים חנוכה בנמל. צילום: גיא יחיאלי
חוגגים חנוכה בנמל. צילום: גיא יחיאלי

גם לחובבי הצילום ואשפי הסלפי דואגים. עמוד האינסטגרם הרשמי של הנמל מזמין אתכם לצלם את כל ההתרחשויות וסביבוני הענק ולפרסם את הצילומים בצירוף ההאשטאג SvivoNamal# והתיוג PORTLV@. התמונות הטובות ביותר יפורסמו בעמוד האינסטגרם של הנמל ויזכו את המפרסם בכמות לייקים שלא תבייש את אנטיוכוס בעצמו.

המיצב יואר ויתקיים רצוף לאורך כל ימות ולילות חג החנוכה 2-10 בדצמבר
הפעילות תתקיים בימים שלישי רביעי וחמישי 4-5-6.12 בין השעות 11:00-16:00
הכניסה חופשית על בסיס מקום פנוי ובהתאם למזג האוויר