תחרות איש השלג של עיריית ירושלים

עיריית ירושלים עורכת שלוש תחרויות נושאות פרסים בקטגוריות: סרטון השלג, איש השלג וסיפור השלג המצטיינים. הפרס הגדול: טיסה לחו"ל!

15 בדצמבר 2013

שלושה ימים ולילות לבנים עברו על הבירה, ועכשיו עיריית ירושלים מזמינה את התושבים והעולים לרגל לנצל את הרגעים האחרונים של שמיכת השלג העירונית לשלוש תחרויות נושאות פרסים בשווי אלפי שקלים.

לאחר שבסוף השבוע האחרון עיקר ההודעות שנשמעו מכיוון העירייה התמקדו במצב הסופה, מאמצי הפינוי והערכות המצב להמשך ההתנהלות תחת תנאי מזג האוויר הסוערים, עכשיו נשאר רק לקצור את הפירות ולכייף בשלג. תחרויות בשלוש קטגוריות נפתחות היום במטרה להנציח כמה רגעים של שלג גם לאחר שיימס.

התחרות הראשונה נקראת "קליפ השלג שלי", ובמסגרתה מוזמנים צלמי הווידאו האמיצים שהסריטו את הסופה ליצור קליפ קצר שאורכו בין חצי דקה לדקה. מי שישלח את הקליפ המרשים ביותר עד ליום שלישי בשעה 12:00 בצהריים, יזכה בפרס המפתה של כרטיס טיסה זוגי לאירופה. את הסרטים יש להעלות לדף הפייסבוק העירוני, שם גם אפשר למצוא את כל הפרטים המדויקים בנוגע לתחרות.

התחרות השנייה נקראת "אף, מגזר ועיני כפתורים", ומדובר בתחרות בובות שלג ירושלמיות. המקום הראשון בקטגוריה זו יזכה באייפד, המקום השני בחבילת ביגוד חורפי בשווי 1,000 ש"ח והמקום השלישי במנוי לסינמטק. את התמונות יש להעלות גם כן לדף הפייסבוק העירוני. התחרות תסתיים מחר (שני) בשעה 12:00 בצהריים.

התחרות השלישית פונה לילדים, שמתבקשים לכתוב או לצייר על השלג את "הגיבור שלי בשלג". מבין הסיפורים והציורים שישלחו לאתר העירוני ייבחרו שני זוכים להם יוענק שובר של 500 ש"ח ל- toys r us. בנוסף, 25 ציורים וסיפורים נבחרים ילוקטו לתוך ספר אינטרנטי. המועד האחרון להגשת החומרים בקטגוריה זו הוא יום ראשון ה-22 לחודש ב- 12:00 בצהריים.

ועדת השיפוט לכל הקטגוריות תורכב ממנכ"ל העירייה, מראש מנהל תרבות ופנאי, מראש מנהל חינוך ומנציג הלשכה המשפטית.