"האוצר הגיע לקליימקס שאי אפשר לעבור אותו"

מרצון או שלא מרצון, ההיפסטרים מתבקשים להתפנות מ"האוצר". לבעלים, דין בלר (33), יש תוכניות לשדרג את עצמו עם בר חדש ומפונפן - פרויקט מיוחד לראש השנה

דין בלר משדרג את עצמו עם בר חדש ומפונפן (צילום: איליה מלניקוב)
דין בלר משדרג את עצמו עם בר חדש ומפונפן (צילום: איליה מלניקוב)
6 בספטמבר 2018

בשנתיים האחרונות האוצר היה הבית הרשמי של קהילת ההיפסטרים הנודדת, אבל ידיעות על סגירתו לא הכו אף אחד בתדהמה. הוותיקים עברו לברלין או לביצרון, ואלה שנשארו הכריזו מדי יום על עייפות החומר. מתישהו גם לבעלים והרוח החיה מאחורי המקום, דין בלר (33), נמאס. עכשיו הוא מתכנן מקום חדש לגמרי, והדיבור בעיר טוען שהאוצר גירד רק את קצה הקרחון של היכולות שלו, ושהמקום החדש יהיה הרבה יותר פיין.

>> לפרויקט המלא

למה אתה סוגר את האוצר?
"האוצר הגיע לקליימקס שאי אפשר לעבור אותו, אני רוצה מאוד להתפתח ולחקור דברים אחרים".

איך אתה מסכם את החוויה?
"האוצר הוא הבר הראשון שהיה בבעלותי, כך שקודם כל זו הייתה הגשמת חלום. צברתי המון ניסיון, מצאתי הרבה חברים חדשים וקשרים חדשים, פגשתי שם את האהבה שלי, נעה. היה כיף".

אוצר. צילום: בן פלחוב
אוצר. צילום: בן פלחוב

הרבה ראו את האוצר כשייך לקהילה מסוימת, אם אתה מבין את כוונתי.
"הוא התחיל כמשהו נישתי מאוד עם המשכיות להר סיני לשעבר. אני חושב ומקווה שהצלחנו לפתח אותו מהפינה הזאת וליצור קשרים עם סביבה יותר רחבה. בימי חמישי כבר היה קהל מכל הארץ, זה מה שרציתי לעשות. אני חושב שהוא היה משהו יפה וחדש בעיר – ערבוב התרבויות".

הרבה טוענים שהקהילה המדוברת בתהליכי התפוררות. מה עמדתך?
"אני חושב שהקהילה הצליחה להתפתח בשנים האחרונות ולמצוא עוד שותפים לדרך. אני מקווה שלא תהיה להם בעיה להמשיך במקומות אחרים".

מה התוכניות למקום החדש?
"זה יהיה שונה בתכלית מהאוצר: בר ישיבה בלבד, מוגבל במקומות, עם שירות אישי ודגש על אלכוהול ואוכל איכותיים. לא יהיו תכנים נוספים, זה טיפה נמאס. לא ממש רציתי לעשות את זה לפני כן, אני יותר איש של שירות מאשר של תוכן ובשביל האוצר הייתי צריך להתאים את עצמי. למדתי המון דברים והיה כיף, אבל אני רוצה ללכת לכיוונים שמתאימים לי יותר".

אוצר בן פלחוב_P
אוצר בן פלחוב_P