צפו: האם רון חולדאי הפר בעצמו את חוק תעמולת הבחירות?

סרטון שצולם על ידי משקיף מטעם רשימת "אנחנו העיר" מתעד את חולדאי משוחח עם מצביעים בשטח הקלפי. במטה חולדאי טוענים כי לא היה מדובר בתעמולה

רון חולדאי בקלפי בתל נורדאו (מתוך הסרטון)
רון חולדאי בקלפי בתל נורדאו (מתוך הסרטון)
30 באוקטובר 2018

יום הבחירות מוסיף להגדיש את רגשות התושבים, והפעם מדובר במחאתו של משקיף על הפרה, לכאורה, של חוק תעמולת הבחירות על ידי ראש העיר רון חולדאי בעצמו. לאחר שהתעמת עם תושבת גבעת עמל ב' בקלפי בשכונת בבלי, המשיך חולדאי עם פמלייתו לבית הספר תל נורדאו בלב העיר, ותועד על ידי משקיף מטעם רשימת "אנחנו העיר" נכנס לשטחי הקלפיות ומשוחח עם מצביעים ומצביעות. על פי המשקיף, מדובר היה בתעמולת בחירות שנעשתה בניגוד לחוק. במטה חולדאי טענו כי כלל לא מדובר בתעמולה. צפו בסרטון:

"הקלפי בתל נורדאו היה נוקשה על החוקים, שמאפשרים לנו לעמוד עד 25 מטר מבית הספר ולא לעשות תעמולה", מספר סוף, צלם הסרטון ומשקיף מטעם רשימת "אנחנו העיר" בראשות אסף הראל. "כולם כיבדו את זה עד שחולדאי הגיע, ונכנס לא רק לתוך תחום בית הספר אלא ממש לתוך הקלפיות, שם הוא שוחח עם האנשים, לחץ ידיים והצטלם. הוצאתי את המצלמה, וכמובן שהפמליה החלה להתחמק ולדחוק אותי הצידה. החלק העצוב בסיפור הזה שאנשי הביטחון הוציאו אותי, המשקיף, וחולדאי נשאר עם התעמולה בפנים ויצא בזמנו החופשי".

ממטה חולדאי נמסר: לא מדובר בתעמולת בחירות וכך גם ציין ראש העיר בתשובה לשאלה. ראש העיר כמו כל המועמדים בכל רחבי הארץ, מבקר במהלך יום הבחירות בנקודות שונות בעיר תל אביב יפו.