אייל ברקוביץ' ימונה למנג'ר הפועל תל אביב. צפו ב־6 רגעים שנויים במחלוקת

לברקוביץ' עדיין לא יצא לאמן קבוצה בכירה, אבל להצית מהומות הוא תמיד ידע. הנה כמה מהמוצלחות שביניהן

אייל ברקוביץ'. צילום: Getty Images
אייל ברקוביץ'. צילום: Getty Images
26 במאי 2014

הנהלת הפועל תל אביב אישרה כי בכוונתה למנות את אייל ברקוביץ' לתפקיד המנהל המקצועי של המועדון. תחתיו יתפקד כמאמן הקבוצה אסי דומב, (שחקן המועדון לשעבר), המחליף בתפקיד את רן בן שמעון. "זה הג'וב שרציתי כבר הרבה שנים, ואני מתכוון ללכת על זה בכל הכוח", אמר ברקוביץ' בתוכניתו ב־102fm. "לא רציתי להגיע לקבוצות קטנות שאין להן הרבה קהל, ולהפועל יש קהל מדהים".

המנג'ר העתידי של הפועל תל אביב הוא אחד מהכדורגלנים הגדולים ביותר שהיו לישראל, אבל גם דמות שנויה במחלוקת לכל אורך הקריירה שלה. הנה כמה תזכורות לכך:

תופס לאיציק זוהר את הביצים

כן. ממש ככה.

בעיטה בפנים

יש לא מעט אנשים שחושבים שהבעיטה המפורסמת שקיבל ברקוביץ' מג'ון הארטסון (ששיחק לצדו בווסטהאם באותה תקופה) הייתה מוצדקת לחלוטין. הצפייה בקטע רק מחזקת את הטענה הזו.

"אני אהיה מאמן נבחרת ישראל"

הרבה לפני שיצא לו לאמן קבוצה בכירה, ברקוביץ' רצה בכלל לאמן את הנבחרת. למסיבת העיתונאים הזו הוא הביא אמנם רשימות ערוכות מראש, אבל במקום להשתמש בהן בחר לפצוח במונולוג דרמטי, תוך כדי השתלחות באלי אוחנה. כידוע, זה לא עזר לו לקבל את התפקיד.

משתלח גם בטיבי

אייל ברקוביץ' הפרשן התגלה במרוצת השנים כפרובוקטיבי לא פחות מדמותו כשחקן. השיחה הזו, שהתקיימה בתוכנית הרדיו שמנחה ברקוביץ' עם אופירה אסייג, הייתה לא נעימה – בלשון המעטה.

מאבד את זה ב"יציע העיתונות"

משה פרימו טען שבניון כבר לא רלוונטי לנבחרת. ככה ברקוביץ' הגיב.

גורם לקופמן לאבד את זה ב"יציע העיתונות"

כמו בבעיטה שקיבל מהארטסון, ברקוביץ' הוכיח תמיד שיותר מלהתעצבן בעצמו – הוא מומחה בלעצבן אחרים. אחרי הויכוח הבא, רון קופמן הושעה באופן זמני מערוץ הספורט.