הגמדים באים: משחק הגמד ענק האינטרנטי חוזר

לכבוד פורים, שתי יוזמות אינטרנטיות יאפשרו לכם לקיים את אחת המצוות הכי כיפיות ביהדות - משלוחי מנות

טיריון לניסטר
טיריון לניסטר
4 בפברואר 2015

זוכרים איך אז, בבית הספר, עמלתם מדי שנה על משלוח מנות שווה ומושקע וקיבלתם בתמורה אוזני המן יבשות, ועוד במילוי פרג? שני משחקי "גמד־ענק" למבוגרים המתארגנים בעיר לקראת חג פורים הם הזדמנות טובה לחוויה מתקנת.

הראשון הוא משחק אינטרנטי המתקיים זו השנה השנייה, שבמסגרתו אנשים זרים שולחים זה לזה חבילות עמוסות ממתקים ומתנות. יוזמי המשחק הם אליה גרינפלד ויפעת מור, שבשנה שעברה פתחו עבורו קבוצת פייסבוק בהנחה שישתתפו בו כ־50 איש מהמעגלים הקרובים אליהם. השניים הופתעו לגלות יותר מאלף אנשים נרשמים, וגם השנה יש היענות גבוהה – לאחר 24 שעות בלבד מפתיחת ההרשמה נרשמו למשחק 450 משתתפים. "לא תיארנו לעצמנו שזה יגיע לכאלו ממדים", מספר גרינפלד. "כשהמשחק נגמר אחרי פורים, הקבוצה המשיכה להתקיים בלעדינו והיו כמה סבבים נוספים שלו. השנה החלטנו להרחיב את הנתינה ולקשר בין המשתתפים לנזקקים, קשישים ובתי חולים". גרינפלד מספר על מתנות מושקעות ומפתיעות במיוחד: "מישהו קיבל למשרד צידנית מלאה גלידות בן אנד ג'ריז, ומישהו אחר שעובד ב־yes שלח לענק שלו מארז ענק של סדרות וסרטים. היו גם כאלו שנפגשו ונרקמו ביניהם חברויות", וחברות היא הרי המתנה הטובה מכולן, מלבד גלידות כמובן.

צפו בתוצרי המשחק מ-2014

המשחק השני הוא יוזמה של עיריית תל אביב, והוא נערך באמצעות עמוד הפייסבוק "מדברים על פלורנטין" המופעל על ידי אגף הרבעים ומשרד דוברות העירייה. העמוד מאפשר לתושבי השכונה לקיים תקשורת ישירה עם העירייה, ובחודשים האחרונים מפעיליו יוזמים פעילויות שכונתיות שונות. הפעילות בפלורנטין מוגדרת כפיילוט, ואם תצליח תועבר גם לשכונות אחרות בעיר ותהפוך את ההליכה לדואר למטלה הרבה פחות מייאשת.

להרשמה למשחק הארצי 

להרשמה לתושבי פלורנטין