קריוקי להמונים

מועדון קריוקי ראשון מסוגו בארץ נפתח ברמת החייל, ומציע ללקוחות את חוויית ההשתטות המושלמת. תכירו את Plugin

מועדון ה-Plugin
מועדון ה-Plugin
8 באוגוסט 2013

"חוק הקריוקי" שעבר לאחרונה בכנסת ומתיר לשוטר להיכנס לדירה שבוקע ממנה רעש ולהפסיקו, עורר מחאה מצד חובבי הקריוקי הביתי למיניהם. עכשיו יש להם תחליף הולם: השבוע נפתח ברמת החייל מועדון קריוקי ראשון מסוגו בישראל בשם Plugin.

המקום כולל 18 חדרים פרטיים בגדלים שונים שמאובזרים במסכי פלזמה, ברמקולים מפוצצים, בטלפון פרטי להזמנת המלצרים, במצלמת וידיאו שניתן להפעיל מתי שרוצים ולשתף ישירות בפייסבוק, באורות דיסקו ובטאבלט אינטראקטיבי לבחירה מבין 30,000 שירים בשפות שונות – למעשה כל מה שצריך בשביל לא לצאת מהחדר לעולם (אלא אם כן אתם מעשנים).

הרעיון להקמת המועדון הגיע מיפן, שם תרבות הקריוקי מקבילה לשתיית בירה בפאב אחרי העבודה אצל הבריטים. אנשי עסקים, זוגות וחברים מתכנסים במהלך השבוע ב־K-Box (חדרי קריוקי פרטיים) ושרים את עצמם לדעת.

מה שקורה ב-Plugin נשאר ב-Plugin
מה שקורה ב-Plugin נשאר ב-Plugin

ענת ועודד גולן, הבעלים של מועדון Plugin, התגוררו בטוקיו כמה שנים, והקריוקי הפך לחלק בלתי נפרד מחייהם. "לפני שהגעתי ליפן לא היה לי מושג מה זה קריוקי, והחוויה הראשונה שלי הייתה מלחיצה ומביכה. אבל ברגע שהשתחררתי והתחלתי לשיר הרגשתי שאני מרחפת. מאז זה הפך להיות משהו קבוע", מספרת ענת.

ואת חושבת שהקריוקי יכול להצליח בגדול גם בישראל?

"חד־משמעית כן. כל האנשים בעולם אוהבים לשיר, זה חלק מהטבע האנושי וזה לא תלוי מדינה או תרבות. בארץ יש תרבות של שירה בציבור, והקריוקי הוא האבולוציה הכי הגיונית".